פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת תעריף ללא ידוע נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הנני מחובר לשירות האינטרנט באמצעות תשתית של חברת הוט מזה שנה.
החבילה בה אני מחובר הינה חבילה משולבת בה קיים תשלום לחברת הוט בלבד (BUNDLE) של 73 ש"ח לחודש (סה"כ לשנה 876 ש"ח תשתית+ספק).
במקרה התוודעתי (ובהחלט לא בהודעה מסודרת מטעם הוט) כי מעתה אצטרך לשלם בנפרד בעבור התשתית ובעבור הספק כך שסך המחיר לשנה מעתה יהיה 1050 ש"ח (שילוב של תשלום קבוע ע"ס 55 ש"ח להוט ותשלום נוסף לספק המשוקלל לאחר מבצע חודשיים מתנה של 32.5 ש"ח). מחיר זה כמובן גבוה בכמעט 200 ש"ח לשנה!
כמובן שבבירורים טלפונים מול נציגי שירות לקוחות ומחלקת קשרי לקוחות (איתם אני יצרתי קשר ולא ההיפך) נתקלתי באטימות מוחלטת. נאמר לי שכך התעריפים ואני צריך לקבל זאת שעלי לשלם יותר ועוד מבלי שיידעוני.
במצב שבו היו משאירים אותי בתעריף אותו אני משלם והיה קיים מבצע זול יותר מבלי שאדע כמובן אין לי על מה להלין, אך מצב שבו חברת הוט מתנהגת כ"גובת מיסים" אשר גובה בכל פעם תעריף אחר ללא יידוע הלקוח- אסור לנו כלקוחות לשתוק!
שוק האינטרנט כיום בארץ הוא שוק תחרותי גם בשירות וגם במחיר.
אלא אם חברת הוט לא תשנה התנהגותה- הם הפסידו לקוח נאמן עד עתה.
כספי סוג הנזק :
שמירת המחיר הקיים פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה