פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברה ללא שירות !!! אבל כסף, הם לוקחים כמו שעון. נושא התלונה:
דורי ניצן שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: שירות ואמינות ירודה של חברת הכבלים "הוט".

אני ניצן דורי, לקוח של חברת הכבלים "הוט" כמה שנים טובות
בשירות האינטרנט הכבלים והטלפון.
ליפני כשנה עברתי דירה מפ"ת למושב צופית הנמצא בסמוך לכפ"ס
ביקשתי מחב' "הוט" שבועיים ליפני המעבר דירה לדאוג שבתאריך הכניסה שלי
לדירה החדשה יגיעו טכנאים לחבר לי את האינטרנט הכבלים והטלפון,
והנציג שאיתו שוחחתי השיב שאין כל בעיה ואכן תבוצע הבקשה שלי בתאריך המבוקש.
שבועיים לאחר מכן עברתי דירה כמתוכנן,הגיעו טכנאים לדירתי, אך טענו שאין ביכולתם
לבצע את ההתקנה מכיוון שאין לחברת "הוט" תשתית במקום (נשאלת השאלה, למה לא
בדקו את התשתיות קודם לכן? לא קיבלתי תשובה הגיונית) שאלתי מתי יוכלו בכל זאת
לבדוק את התשתית?
סיפרו לי שזה עניין של יומיים שלושה.
עברו ארבעה ימים ,ורק אז הכינו את התשתית.
כעבור שבוע מהכנת התשתית הגיעו הטכנאים ,כאשר יצרתי קשר עם נציגי חברת "הוט"
כמעט מידי יום, והתקינו לי את הנדרש.
המתקין שהגיע גילה חוסר ידע בצורה בלתי נסבלת וחוסר מקצועיות רבה.
וכן התבטא בדברים כדלהלן: שפך דבק בכיור המטבח, השאיר אחריו סדקים בקיר בעקבות הקידוחים,
העביר את החוטים בצורה לא סימטרית, השאיר אחריו ברגים פלסטיקים ולכלוך רב, וכו'...
לאחר שיחות רבות עם שירות הלקוחות של החברה החליטו לזכות אותי בסכום השווה ל- 30 ₪
וזאת למרות שהסברתי שנגרם לי נזק רב בעקבות העובדה שנשארתי ללא אינטרנט ימים כה רבים.
החלטתי לבקשת כמה מהנציגים לתת לחב' עוד הזדמנות ונשארתי למרות הכול לקוח של החברה.
עברה שנה והחלטתי לעבור דירה שנית,הפעם ממושב צופית לעיר כפ"ס הצמודה אליה.
בתאריך 04.08.06 ביקשתי מנציגת הוט בשם יוליה לדאוג לי למעבר דירה, וזאת טענה שהמחלקה
שמטפלת במעברי דירה אינה פועלת בשעות אלו,אך היא תדאג להעביר את ההודעה באופן אישי
והבטיחה שיחזרו אליי במהלך יום ראשון ה06.08.06.
הגיע יום ראשון ,וכצפוי לא יצר איתי קשר אף נציג מטעם החב'.
החלטתי לחכות גם ביום שני, אך לשווא.
מכוון שפחדתי שנית להיתקע ללא אינטרנט החלטתי הפעם לא לסמוך על הנציגים ויזמתי שיחה ביום שלישי 08.08.06 עם נציגה בשם סבטלנה, בנוסף לכל הבעיות הייתי אמור לקבל זיכוי על 3 שבועות
לפי הבטחתו של מיכאל מהמחלקה לקשרי לקוחות ולא קיבלתי וביקשתי בנוסף מסבטלנה לבקש
ממיכאל מקשרי הלקוחות ליצור עימי קשר דחוף, לגבי כל הבעיות הנ"ל היא הבטיחה לי שתוך שלושה ימים הוא אכן יחזור אליי.
ב- 09.08.06 שוב ביקשתי שמיכאל יצור עימי קשר מכיוון שטרם חיברו אותי ואני כבר עברתי לבית החדש ואני מעוניין בשירות המגיע לי ! שוב הובטח לי שיחזור אליי בהקדם האפשרי.
ב- 10.08.06 נודע לי שסבטלנה השאירה הודעה נוספת למיכאל שיחזור אליי דחוף,
וכמו כן שוחחתי עם נציגה בשם לימור לגבי החיבור שלי ,וזו טענה שלא מופיע בשום מקום במערכת שבכלל ביקשתי מעבר דירה....
מה שאומר שאני חייב לחכות לפחות ארבעה חמישה ימים מאותה שיחה עם לימור, כל בקשותיי להתחשבות והבנה לא עזרו .
ב-10.08.06 התקשרתי שוב לחברת "הוט" והפעם שוחחתי עם נציגה בשם שירן וביקשתי ניתוק
מהחברה באופן סופי, זאת התעניינה ושאלה מדוע אני מחליט לעזוב?
הסברתי לה שמעבר לכל זיכוי ומתנות שאקבל מהחברה,הדבר המינימאלי שאני מבקש זהו לפחות שירות והבנה, הסברתי לה עד כמה רחוקה חברת "הוט" מלתת שירות טוב ללקוח ולצערי אני חייב להצטרף
לדעות של רוב המכרים שלי ולהתחבר לחברת "יס" שלפחות בשירות הם עולים בהרבה על חברת "הוט" אם לא יותר מזה.
ב-11.08.06 נאלצתי להתקשר שנית מכיוון שהייתי חייב להתחבר מיידית לאינטרנט,והפעם שוחחתי
עם נציגה בשם רעות,וביקשתי ממנה לא להתנתק עדיין ושתחבר אותי מיידית ותבקש בפעם המי יודע כמה מהאדון הנכבד מיכאל ממחלקת קשרי לקוחות ליצור עימי קשר בדחיפות !!!
חשוב מאוד לציין שהמתנה לנציג הוט גוזלת לפחות בין 4 ל- 8 דקות המתנה עד היעד המבוקש,
וכל הבטחה של נציג שיחזור אליי, לא התקיימה, בכל פעם אני הייתי יוזם השיחה.
נמסר לי שב-13.08.06 מיכאל ניסה ליצור עימי קשר, ולא הצליח, מה שנשמע תמוהה לחלוטין מיכון
שבמהלך כל היום ניהלתי שיחות נכנסות ויוצאות ואפילו הודעה לא הושארה...
ב-13.08.06 שוחחתי עם נציג נוסף בשם שמעון לגבי פרטים מסוימים במבצע של הטלפון ושוב
ביקשתי למסור למיכאל מהקשרי לקוחות לחזור אליי.
ב-14.08.06 נציגה של חברת "הוט" בשם שירן יצרה עימי קשר, וחשוב מאוד לציין שזאת הפעם הראשונה בשבועיים האחרונים שנציג חזר אליי מיוזמתו, לשם שינוי ולאחר כל כך הרבה עוגמת נפש
וחוסר אונים גילתה הנציגה שירן התחשבות והבנה רבה, והבטיחה לעשות כל שביכולתה לחבר אותי מיידית, יש לציין שוב שעוד באותו היום היא חזרה אליי בפעם השנייה לעדכן אותי בשעות הגעת הטכנאי,
והבטיחה לי שלמחרת יגיעו טכנאים לחבר אותי לכל השירותים המבוקשים.
ואכן ב- 15.08.06 שוב יצרה עימי קשר הנציגה שירן ועדכנה אותי שהיום יגיע טכנאי בשעות שביקשתי
ויחבר אותי לכל השירותים.
מאוד מאוד התפלאתי על תשומת הלב הרבה שהעניקה לי שירן, אחרי הכול זה לא דבר מקובל בחברת "הוט" , הגיעו טכנאים בשעה המדויקת שנקבעה, ולשם שינוי הגיעו שני טכנאים
מפיה אלעד ו כהן ניסים מקצועיים ביותר, אמינים מבינים מהירים ונקיים, ראוי לציין שעד שלא
וידאו שאני אכן מרוצה לא עזבו את דירתי.
ב-15.08.06 בערב הייתה תקלה ב VOD והתקשרתי לשירות הלקוחות ודיברתי עם נציגה בשם אילנה
ואמנם לא ממש עזרה לי הרבה, אבל לפחות מסרה לי את כל שמות הנציגים הנ"ל בכדי שאוכל לכתוב
את המכתב הזה ביתר דיוק.







השאלות המתבקשות כאן הן:
*למה לא יכלו לדאוג לטכנאים אמינים כאלו קודם?
*איך זה שלא כל שיחה מתועדת במערכת (שלא כמו שחב' "הוט" טוענת)?
*מדוע צריכים נציגי השירות לפזר כל כך הרבה הבטחות ולא לעמוד בהן?
*איפה מחלקת קשרי הלקוחות באמת כשצריכים אותם?
*האם ניתן לטעות כל כך ובכל זאת לקרוא לזה "שירות" ???
*האם לקוח של חב' "הוט" חייב לעבור סבב ולהכיר את כל נציגי החברה בכדי לקבל שירות?


מכתב זה נכתב ע"י לקוח מאוכזב ביותר של חב' "הוט"



בכל בקשה ושאלה, תמיד לשירותכם:

ניצן דורי
[email protected]
050-2333833
עלבון,וכספי. סוג הנזק :
זיכוי מלא עבור החודשים בהם לא צפיתי בכל הערוצים הא פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה