פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט בכבלים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי באינטרנט בכבלים מספר שנים.
אני נתקל בבעייה שחוזרת ונשנית והיא התנתקות שרת האינטרנט (013).
לאחר פניותי לספק האינטרנט הוא ציין בצדק כי הבעייה אינה אצלו, אלא בכבלים.
לאחר פנייתי לחברת הוט, נשלח אלי טכנאי אשר החליף את שקע הכבלים שמחובר לקיר.
הבעייה לא נפתרה כמובן והאינטרנט התנתק שוב...
יש לציין כי נשלחו טכנאים מספר פעמים שטענו כי הבעייה היא בעייה התשתית ויש להחליפה.
כמובן שלא ביצעו כל החלפת תשתית ואני כבר כשלוש שנים סובל מהתנתקויות בלתי פוסקות של האיטרנט.

אני לא יכול לגלוש ולהוריד מידע דרך האינטרנט מכיוון שהוא מתנתק לסירוגין.
חבל שזוהי ההתיחסות ללקוח כה ותיק בחברת הוט.
פיצוי והחלפת תשתית על מנת שאוכל לגלוש ללא התנתקויו פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
לאחר שיחה עם הלקוח הוחלט לשלוח אליו טכנאי בכיר על מנת שיזהה את מקור הבעיה ויטפל בה. הלקוח הביע שביעות רצון. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה