|
|
|
|
|
|
אי ניתוק!!! |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאור מעבר דירה הודעתי לחברת הוט על ניתוק, לאחר חמישה ימים יצרו איתי קשר וקבעו איתי מיקום וזמן להחזרת הממירים. חודש לאחר מכן, הממירים עדיין אצלי (פעמיים קבעו איתי לקחת את הממירים ולא הגיעו)!!! והחיוב ממשיך כאילו אני עדיין מנויה מן המניין!!! אין לי כרגע כל חיבור להוט! אני לא צופה ולא נהינת מן השירות! ואין בכוונתי לשלם על החודש שבו הממירים (ורק הממירים) עדיין אצלי באשמת החברה.
|
החזר כספי על החודש האחרון, מאחר ולא היה שימוש בכבל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
HOT |
שם ותפקיד: |
אנו מתנצלים בפני הלקוחה על העיכובים. המממירים נאספו והלקוחה זוכתה על דמי המנוי של חודש דצמבר.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|