פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לנתק תשתית אינטרנט נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שבוע שעבר הסתיימה לי חבילת האינטרנט שלי ולכן התקשרתי להוט עבור לחדש את חבילת הגלישה. כאשר דברתי עם נציגת שירות בשם עדי, הובהר לי שבגלל שאני עברתי ל - yes אינני זכאי לחבילה מוזלת או לשירות במידה ויש לי תקלות - כדברי הנציגה: "זה מה שיש". לאחר ששמעתי את הנ"ל החלטתי לפתוח בקשת ניתוק. העבירו אותי למחלקת שימור לקוחות ולאחר מסע מפרך ומייגע של נציגת שירות בשם שמרית הובטח לי שנציג יחזור אליי על מנת לתאם הגעת טכנאי לאסוף את הציוד. מאז לא שמעתי מהם, רק כל הזמן שאני מתקשר לחברת "הוט" תמיד מבטיחים שיחזרו אלי בעוד שעה או במהלך היום אך שום דבר לא קורה.
פניתי עשרות פעמים בשבוע האחרון אך לא נענתי מתי יגיע הטכנאי המיוחל אלי הביתה בכדי לפרק את הציוד. אני לא מקבל שום תגובה ושום יחס הולם המגיע ללקוח מצד החברה בו הוא מנוי וזה עושה עוול הן לי והן לחברה. הם גורמים לטרטורים מיותרים ולא מפריע להם להבטיח הבטחות שקריות. שלחתי פקס לניתוק אינטרנט שבוע שעבר, הם טוענים שרק היום הם קיבלו אותו ובכך מרוויחים עוד כמה ימי חסד. עד כמה אפשר להתעלל בלקוח ולא לסיים בדרך יפה את ההתקשרות בין שני הצדדים??


עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מידי מאינטרנט, אבד האמון בחברה בכלל!!! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה