פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובי הוט נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.11.06 פנה אלי דייר אשר מתגורר בבית הורי, לדבריו סוכן מכירות בשם אבי בן מרגי, הודיע לו שעקב תלונות מאזור המגורים בדבר ירידת סיגנל נמצא שחיבור הכבלים בדירתו אינו חוקי, באותו היום פניתי לסוכן ואף נפגשתי איתו. הסוכן חזר על דבריו ואני הצעתי שאם החיבור אינו חוקי (למרות שלא כך הדבר, כפי שהתברר לי מאוחר יותר), שיזמין טכנאי לניתוק מיידי. לדבריו העלות של הזמנת טכנאי הינה 1500 ש"ח. לאחר ששוחחתי עם הדייר החלטנו להרשם בהוט למסלול צפייה אנלוגי כאשר בחוזה רשום 70 ש"ח לחודש.
כעבור ארבעה ימים (יום שני ה - 27.11.06) הגיע טכנאי ל"חבר" את המנוי החדש, ביקורו נמשך 3 דקות בדיוק שכן, לדבריו, החיבור תקין, חוקי ובוצע ע"י חברת ערוצי זהב, אין שום ירידת סיגנל באזור והממיר שברשות הדייר תקין, חוקי ורשום בחברה.
ביום שלישי האחרון, ה - 5.12.06 הופיע בביתי טכנאי של חברת הוט (אני מתגורר בכתובת אחרת), ולטענתו יש בידו הזמנה ממני להתקנת קו טלפון, אינטרנט וטלויזיה בביתי, ובנוסף הוא מחזיק ברשותו אישור ניתוק מחברת הלווין שלכאורה חתום על ידי.
ללא קשר ואחרי שלא נכנס הטכנאי לביתי, בדקתי את חיובי כרטיס האשראי שלי ושם מופיע הסכום הבא - 197.46 ש"ח, בחיובי חודש נובמבר.
רק להזכיר אני מחזיק ביד חוזה על סך 70 ש"ח לחודש ומחוייב אחרי שבוע ב - 197.46 ש"ח.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
אכן חלה טעות בחיוב הלקוח.אנו מתנצלים בפני הלקוח וכמובן שהוא זוכה בגין ההפרשים.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה