פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממשיכים לזלזל!!!! המשך של תלונה 15715 שטרם נענתה נושא התלונה:
דותן עידו שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אחרי 3 פעמים בהם חיכינו ערב שלם לנציג שירות שלא הגיע, ניסיתי היום ליצור קשר עם חברת הוט כדי לתאם את הגעת הנציג שאמור לבוא היום, וכדי לחסוך המתנה מיותרת נוספת.

אחרי שחיכיתי זמן רב בטלפון ולא קיבלתי מענה מנציג, שמתי לב לאפשרות של פנייה דרך האינטרנט. רשום באתר שניתן לשוחח עם נציג דרך האינטרנט, ומי שאינו לקוי שמיעה יכול גם להשתמש בטלפון. החלטתי להשאר באתר.

כשהנציגה הבחינה שלא מופיע לה שאני מוגבל או לקוי שמיעה, היא נפנפה אותי. היא סרבה לטפל בבעייה שלי, למרות שלא נרשם כי השירות מיועד למוגבלים בלבד.

אין גבול לחוצפה של חברת הוט ונציגיה

זו התנהלות השיחה

אנא המתן לתגובת נציג HOT ...
הנך משוחח כעת עם 'שרית נציגת שירות'
שרית נציגת שירות: שלום מאיה מה שלומך ?
מאיה: תודה
מאיה: אני חבר של מאיה
מאיה: הזמנו טכנאי שיקח ציוד ליהום
מאיה: להיום
מאיה: ואני מנסה להשיג אותו כדי לתאם את השעה בדיוק
מאיה: כבר קרו 3 פעמים שבהם קבענו, חיכינו בבית לשוא ואף אחד לא הגיע
שרית נציגת שירות: אני בודקת את הפרטים במחשב רק עוד רגע בבקשה .
שרית נציגת שירות: לידיעתך צ'אט זה מיועד ללקוחות בעלי לקויי שמיעה / דיבור בכל שאלה תוכל לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 1801770770
מאיה: לא!!!
מאיה: יש גבול
מאיה: אני מנסה כבר המון זמן להמתין למענה טלפוני ולא מצליח
שרית נציגת שירות: אני מתנצלת יש לי לקוח בעל לקות שמיעה שממתין לקבל טיפול ממני , אשמח מאוד אם תפנה לשירות לקוחות וישמחו לעמוד לרשותך .
שרית נציגת שירות: שיהיה לך המשך ערב נעים.
מאיה: טרטרו אותי מספיקמאיה: אני לא מוכן לזה יותר
מאיה: תדאגי שיתקשרו אלי בבקשה
שרית נציגת שירות: אני מתנצלת תוכל לפנות לשירות לקוחות , אני לא רשאית לטפל בפנייתך .
מאיה: לא!!!
מאיה: תני לי לצ'טט עם מי שלא מאשר לך את הדבר המגוחך הזה
מאיה: כמה צריך לחכות??? יש לי כמה דברים טובים יותר לעשות
מאיה: ואני לא מוכן שתנפנפי אותי בצורה כזו גברת שרית
שרית נציגת שירות: אני מתנצלת אם קיבלת שירות שלא לשביעות רצונך , אני לא אוכל לטפל בפנייתך אנא פנה לשירות לקוחות ושם כן ישמחו לטפל בפנייתך .
שרית נציגת שירות: ערב טוב .
מאיה: לא מוכן
שמחנו לטפל בפנייתך. תודה והמשך יום טוב.
אינך משוחח כעת עם נציג האתר.






עד מתי?

כמה אפשר למשוך את הלקוחות ב....?

נמאס!!!!!!!!!!


מזל שלא התחברתי גם בטלויזיה אליהם!!!!!

את הסיפורים האלו אני אעביר לכל חברי!!!!!

אני מקווה שאחרים ילמדו מהטעויות שלי.

עגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
אנו מתנצלים בפני הלקוח על העיכוב בתאום הגעת הנציג. אולם הוסבר ללקוח כי מדובר בשירות המיועד רק ללקויי שמיעה. הנושא התקבל בהבנה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה