פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיטת "המצליח" בחברת הוט נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:

אנחנו לא לקוחות של הוט, ואנחנו לא רוצים להיות. עד לפני כשנה היינו לקוחות (לא מרוצים) של החברה, והחלטנו לזנוח את שירותיה לטובת האנטנה הישנה והטובה.

ב-17.10.06 בשעה 19:30 לערך הגיע לביתינו נציג מכירות של הוט – ח'. יש לציין שלא הכנסנו אותו לבית, אלא הוא נשאר על מפתן הדלת. תחילה ח' הציג את עצמו כמי שמנסה לעניין אותנו להצטרף להוט. כמעט מיד הוא הבין שאנחנו לא מעונינים, והגיע לעצם הענין שלשמו הוא בא. הוא טען שלפי בדיקה של חברת הוט, הדירה שלנו מחוברת לכבלים באופן בלתי חוקי. באופן טבעי די נלחצתי. כמובן, הסברתי לו שזה אינו המצב, וביקשתי ממנו לרדת לארון התקשורת ולראות במו עיני, אבל הוא התחמק. הוא ניסה לחקור אותי בצורה מרומזת: האם אני מחובר ל- Yes, האם אנחנו קולטים טלויזיה באמצעות אנטנה, וכד'. כשראיתי שהעסק יוצא מגבולות הטעם הטוב, ביקשתי לקבל את פרטיו של ח', והוא הסכים לתת לי את שמו ואת מספר הזהות שלו, אך לא הסכים להראות לי תעודה מזהה.
כאן הגיע השיא: לאחר שנתן לי את פרטיו, ביקש ממני ח' להכנס לתוך הבית על מנת שיוכל לראות במו עיניו האם אנחנו מחוברים לכבלים או לא. בשלב הזה איבדתי את קור רוחי ונפרדתי ממנו לשלום ללא עודף נימוס.

יש לציין שמעולם לא התחברנו ולא השתמשנו בכבלים באופן בלתי חוקי ואין לנו שום כוונה לעשות זאת אי פעם. בחודשים האחרונים אנחנו צופים בערוץ 1 ובערוץ 2 דרך מעטה רך של "שלג" לבן, וזאת למרות שאנחנו משלמים אגרת טלויזיה... אנחנו אזרחים שומרי חוק, ולכן זהו עלבון צורב שאין כמותו.

כ-מ-ו-ב-ן לא אפשרתי לנציג השירות להכנס אליי הביתה, מהסיבה הפשוטה שמי שמאשים אותי ברוב חוצפתו בגניבה, ומסרב להראות לי תעודה מזהה, כמובן אינו מוזמן להכנס לביתי. מענין אותי כיצד היה מגיב מנכ"ל הוט אם מישהו שמסרב להזדהות היה מגיע לביתו, מאשים אותו בכך שהוא גנב, ומגדיל לעשות בכך שהוא מבקש להכנס לביתו כדי לבדוק האם הגניבה אכן נמצאת בבית...

למחרת התקרית (ב-18.10.06) התקשרתי לחברת הוט על מנת לקבל הסברים על התקרית, ולאחר שמספר נציגים העבירו אותי מזה לזה, הגעתי לר', שהבטיחה לי שהיא תעביר את התלונה הלאה, ושמישהו בכיר יחזור אליי טלפונית עם הסברים. כמובן, איש לא חזר אליי. ב-22.10.06 התקשרתי שוב לחברה, ושוב נאלצתי לספר את סיפורי למספר נציגים שונים עד שהגעתי לא', שהבטיחה לי שעד 12 בצהרים באותו יום יחזרו אליי בנושא. איש לא חזר אליי.

כבר כמעט שכחנו מהענין, כאשר ב-27.12.06 התדפקה על דלתנו נציגת מכירות נוספת של הוט – נ'. באופן זהה לחלוטין, לח' (ראה לעיל), הנציגה נ' הגיעה אלינו במטרה "לבדוק" האם אנחנו מחוברים לכבלים באופן בלתי חוקי, ולא ידעה דבר על האירועים הקודמים שתוארו לעיל. בשלב זה ניצלתי את ההזדמנות כדי לשטוח בפניה את כל טענותי לגבי חברת הוט, אך לצערי לא נעניתי בצורה שונה מח'. הנציגה נ' סירבה לרדת לארון התקשורת ולהראות לי את החיבור הבלתי חוקי לכאורה, וכן סירבה להראות לי תעודה מזהה, אלא הסכימה לתת לי את שמה בלבד. נ' הבטיחה שמישהו בכיר מהוט יחזור אליי עם הסברים, אך בינתיים איש לא חזר.

אני רואה את ההתעלמות המוחלטת מחברת הוט כזלזול שאין כדוגמתו.
אני מוכרח לציין שאני בהחלט זוכר מקרים שבהם חברת הוט ידעה לחזור אליי תוך זמן קצר ביותר, וידעה להשיג אותי בטלפון גם כאשר הזמינות שלי היתה נמוכה (רמז: אני מתכוון כאשר ביקשתי להתנתק מהכבלים, וניסו לשכנע אותי להשאר...).

בקשתי הינה פשוטה ביותר. אני רוצה לקבל הסברים: האם שני הנציגים (ח' ו-נ') שהגיעו לביתי היו אכן נציגי הוט, או שאולי היו בכלל היה מתחזים? מדוע הנציגים סירבו להראות לי תעודה מזהה? מדוע האדם הציג את עצמו כ"נציג מכירות", בזמן שהמטרה העיקרית שלו כלל לא היתה למכור? האם זוהי שיטת העבודה של הוט – שיטת ה"מצליח"? האם מישהו ניסה להתחבר באופן לא חוקי לתשתית הכבלים בבנין שלי? אם כן, אני מוכרח לדעת מזה!
ומעל לכל, אני מבקש, לא, אני ד-ו-ר-ש שחברת הוט תתנצל בפני.

עלבון סוג הנזק :
קבלת הסברים (בכתב) + התנצלות מנציג בכיר של חברת הוט פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
שוחחנו ארוכות עם הלקוח והתנצלנו בפניו על ההתנהלות הלא ראויה בה נתקל. כמוכן הוחלט לפצות את הוריו הנמנים עם לקוחותינו. הלקוח היה שבע רצון מהטיפול.
אנו מאחלים לו ולבני משפחתו חג שמח.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה