|
|
|
|
|
|
חיוב כספי לא מוצדק |
נושא התלונה: |
יום שלישי 21 נובמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.11 נשלח לי חיוב בטענה שלא שילמתי חיוב של יולי ,התקשרתי ושלמתי ולאחר בירור עם כרטיסי האשראי התברר שבהוט הטעו אותי והם כן קיבלו את הכסף עבור אותו חודש .עד היום בהוט לא נותנים לי תשובה מה קורה עם החיוב שלי אני עובר איתם שבעת מדורי גיהנום .במשך חודש וחצי אני רודף אחריהם
|
שיחות טלפון ,עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזרת הכסף ופיצוי . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
HOT |
שם ותפקיד: |
בשיחה עם הלקוח הוסבר לו כי עקב תקלה החיוב נשלח בשנית אל החשבון, אולם בפועל שילם רק פעם אחת עבור חודש יולי 06.
יחד עם זאת, לאור נתוני פנייתו ובשל אכזבתו של הלקוח מהשירות, ניתן לו פיצוי הולם.בתום טיפולו של המנהל בשירות, הביעה מר כהן את שביעות רצונו מהמענה שניתן לו.אנו מאחלים למר כהן המשך גלישה נעימה ונשמח לעמוד לשירותו בכל עת.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|