פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי לא מוצדק נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.11 נשלח לי חיוב בטענה שלא שילמתי חיוב של יולי ,התקשרתי ושלמתי ולאחר בירור עם כרטיסי האשראי התברר שבהוט הטעו אותי והם כן קיבלו את הכסף עבור אותו חודש .עד היום בהוט לא נותנים לי תשובה מה קורה עם החיוב שלי אני עובר איתם שבעת מדורי גיהנום .במשך חודש וחצי אני רודף אחריהם
שיחות טלפון ,עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הכסף ופיצוי . פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוח הוסבר לו כי עקב תקלה החיוב נשלח בשנית אל החשבון, אולם בפועל שילם רק פעם אחת עבור חודש יולי 06.
יחד עם זאת, לאור נתוני פנייתו ובשל אכזבתו של הלקוח מהשירות, ניתן לו פיצוי הולם.בתום טיפולו של המנהל בשירות, הביעה מר כהן את שביעות רצונו מהמענה שניתן לו.אנו מאחלים למר כהן המשך גלישה נעימה ונשמח לעמוד לשירותו בכל עת.



תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה