פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון שגיאה בכתובת הלקוח - "משימה בלתי אפשרית" נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני עובדת חברת "אלביט" ומנויה למסלול אותו חברת "הוט" מציעה לעובדי החברה שלנו.
ההיכרות ה"מאד לא נעימה" שלי עם חברת "הוט" החלה ב- 4.8.2005, היום בו באו להתקין בדירתי את הכבלים, האינטרנט והטלפון. ההיכרות החלה בטוב - הגיע טכנאי נחמד מאד לביתי, ובעוד אני חותמת על הטפסים לאחר שסיים את עבודתו, הבחנתי בטעות אנוש תמימה: במקום כתובתי האמיתית – אהוד 4, חיפה-התנוססה הכתובת השגויה – אהוד 6, חיפה. הפניתי את תשומת ליבו של הטכנאי לטעות והוא תיקן את מספר הבניין בכתב ידו והבטיח כי יידע את האחראים לתיקון כתובת בנושא.
ב- 25.8.2005 הגיעה חשבונית לבניין הסמוך – רחוב אהוד 6 – על שמי. למזלי התברכתי בשכנים אדיבים ואחד מהם הגיע לביתי למסור לידי את החשבונית. מיד פניתי אל מוקד שירות הלקוחות, עדיין בסבלנות רבה, עקב הבנתי שעלולות להתרחש טעויות אנוש. הצגתי בפני נציג/ת השירות את הבעיה, ואת העובדה כי העניין היה אמור להסתדר ולהסתיים עוד כשהטכנאי היה בביתי. שוב הובטח לי שהעניין סודר והטעות תוקנה.
זמן קצר לאחר מכן, הגעתי לביתי בשעות הצהריים ולהפתעתי שלושת כלי התקשורת לא פעלו – הטלוויזיה, האינטרנט והטלפון. התקשרתי למוקד השירות ונציג/ת השרות סיפרו לי כי נערכה בדיקה תקופתית של מנויי "הוט" (ע"י מפקח) ונמצא כי לא אמור להיות חיבור לחברה ברחוב "אהוד 4". מיד קישרתי בין אמרה זו לעובדה כי במערכת של "הוט" עדיין, למרות כל הבקשות והפניות, לא תוקנה הטעות!!!
לצערי הרב נאלצתי שוב לתאר את השתלשלות העניינים לנציג/ה שכמובן לא הכירה את הסיפור, והובטח לי כי הכתובת תתוקן.
לאחר אירוע זה פניתי כמה פעמים נוספות למוקד השירות, כאשר הפעם האחרונה הייתה בתאריך – 2.11.2006
בסופו של דבר הואילה בטובה נציגת שירות לשנות את כתובתי אך גם אז עשתה זו באופן חלקי בלבד: היא שינתה את "כתובת המשלוח למכתבים" וב"כתובת הלקוח" השאירה את הכתובת הפיקטיבית "אהוד 6".
היום, בינואר 2007, שנה וחצי לאחר ההתקנה, עדיין מגיעות לביתי חשבוניות כאשר "כתובת הלקוח" הרשומה שם הינה "אהוד 6".
לפחות כעת אני זוכה ב"הטבה" - החשבונית החודשית מגיעה לביתי ולא לבניין הסמוך.
אך אבקש את סליחת חברת "הוט" – נשגב מבינתי מדוע שנה וחצי אינו זמן מספיק לתקן טעות בכתובתו של מנוי?!?!?
ניחא היה מדובר בטעותו של הלקוח, אך לא כך הדבר.
כפי שכבר ציינתי, גיליתי הבנה עמוקה שמתרחשות טעויות אנוש, אך טעות שכזו ניתן לתקן בשניות בודדות, ובמהלך שנה וחצי נספרו שניות רבות מאד.
בעולם העסקי בו אתם מתחרים, שירות הלקוח הינו קריטריון עיקרי להערכת החברה – ובתחום זה, חברת "הוט" נחלה כישלון חרוץ.
כל המתואר להלן גורם לי להגיע למסקנה שדרך הפיתרון היחידה שנותרה היא להתנתק משירותי חברת "הוט". האם אכן כך הדבר???
כל הנזקים המצויינים ברשימה סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
בשיחה שנערכה עם הגב' טלמור מיום 08.02.07 הוסבר כי פרטי כתובתה תוקנו במערכת המנויים.
כמו כן, שמחנו לפצות את הגב' טלמור בדמי המנוי עקב אי הנעימות שנגרמה לה.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה