פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לוי והעלאת תשלום חודשי בניגוד להסכם נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בספטמבר 2005 פניתי אליכם ע"מ לקבל הצעה לשירותי הטלוויזיה, קבלתי הצעה של חודשיים חינם למשך שנתיים עם דמי יציאה של 180 ₪ - הסכמתי ורכשתי מנוי.
באוקטובר 2005 פניתי בשנית ע"מ לקבל מחברתכם גם את שירותי האינטרנט והציעו לי מבצע חדש של אינטרנט + חבילות טלוויזיה + ערוץ V.O.D תמורת 229 ₪ לחודש עם התחייבות לשנה וחצי – הסכמתי לעבור למבצע זה בידיעה כי המבצע תקף ל 18 חודש קרי עד אפריל 2007.
מאוקטובר 2005 למשך שנה אכן החיובים הוגשו כפי שסוכם ע"ס 229 ₪ לחודש כשבאוקטובר 2006 לפתע גיליתי שהחלו לחייב אותי בתשלום ע"ס 267 ₪, כיוון שהמבצע מבחינתי עדיין לא הסתיים, מיד פניתי אל שירות הלקוחות לברר מדוע התשלום עלה, מבירור מול הנציגה נעניתי כי החלו לחייב אותי על "...הממירים ועל עוד נקודות בדירה", כשציינתי בפניה את העובדה שהסיכום היה 229 ₪ למשך 18 חודשים ואף אחד לא ציין כי לאחר שנה אני אתחיל לשלם על ממירים ענתה כי זהו תקנון המבצע שדרך אגב - מעולם לא ראיתי ולא הוזכר בע"פ בשיחת הטלפון בה מכרו לי את המבצע.
באותה שיחה , לאחר שהבנתי כי חברת הכבלים הפרה את החוזה מצידה ביקשתי להתנתק, ולאחר שחשבתי על כך שלא אוכל להישאר ללא אינטרנט ציינתי זאת בפני הנציגה ואמרתי שאחזור אליהם לתאם ניתוק לאחר שאסתדר עם אינטרנט בחברה אחרת – כלומר כבר בשיחה הזו התרעתי על התנתקות מחברת הכבלים.

בסוף נובמבר פניתי אל חברת הטלוויזיה בלווין YES וביקשתי מהם הצעת מחיר עבור חבילות טלוויזיה ואינטרנט, מכיוון שנראה לי המחיר שהציעו לי ביקשתי להתחבר אליהם והם סיכמו איתי כי הם אלו שיודיעו לחברת הכבלים על התנתקות.
בתחילת דצמבר יצרתי קשר עם חברת הכבלים לתאם שטכנאי יגיע לקחת את הציוד ובתחילת ינואר יצרתי שוב קשר עם החברה ע"מ לקבל פרטים על חיובים ולוודא ששולחים לי מסמך "גמר חשבון", באותה שיחה שהייתה עם נציגה בשם גילה, העלתי שוב את הנושא של דמי ההתנתקות – לדבריה 390 ₪ , לא ברור לי כיצד הגיעו לסכום שכזה - ציינתי בפניה כי ההתנתקות שלי הייתה בעקבות הפרת חוזה מצידם, ע"י העלאת המחיר באמצע תקופת ההתחייבות ולכן אין שום סיבה שאשלם את דמי היציאה, כשהיא ביררה את הנושא אמרה "אכן גבו ממך בטעות תשלום גבוה ממה שהיו אמורים ואם היית מתנתקת לפי המדיניות של החברה ולא דרך חברת YES היינו יכולים לבדוק זאת ולזכות אותך על ההפרש" .

בתאריך 7.1.06 חזרה אלי שוב גילה וציינה כי מה שהם יכולים לעשות זה רק לזכות אותי בגין החיוב הגבוה ועל דמי ההתנתקות לא מוכנים לוות כיוון שקיבלתי הטבה של חודשיים חינם.


מהשתלשלות הדברים ניתן להבין כי ברגע שראיתי חיוב גבוה יצרתי קשר וכבר אז היה אפשר לבדוק את נושא התשלום ולראות שישנה טעות וכבר באותה שיחה היה מצידי "איתות" על ניתוק ולכן התירוץ ש"התנתקתי דרך חברת YES אינו רלוונטי, מדבריה של גילה הבנתי כי רק כאשר לקוח מתקשר להתנתק בפועל, הם בודקים את הדברים יותר לעומק.
חשוב לציין כי לא הייתה בכוונתי לעזוב את חברת הכבלים אך הפרת חוזה מבחינתי גובלת ברמאות, וכבר באותה שיחה בה התקשרתי לברר לגבי התשלום , יכלו למנוע את כל עוגמת הנפש שנגרמה לי ובנוסף למנוע את ההתנתקות שלי מהחברה.
מדבריה של גילה משתמע כי כל עוד לקוח לא בודק את התשלומים או מתקשר להתנתק בפועל, יכול מאוד להיות שגובים ממנו תשלום גבוה ממה שסוכם מלכתחילה.





לאור העובדה שמדובר בהפרת החוזה מצד חברת הכבלים, אני לא רואה כל מקום לשלם את דמי ההתנתקות, ההתחייבות הנה משני הצדדים - במידה והייתי מתנתקת ללא כל סיבה ואני זו שהייתי מפרה את החוזה , נכון אני צריכה לשאת בתשלום, אך זהו לא המצב מעבר לזה שמדובר פה בשירות לקוי אשר אינו הולם חברה מסוג זה.



ברצוני להביא לידיעתכם, כי לפני כשנתיים הורי היו מחוברים לחברת הכבלים, ומאותה סיבה של העלאת תשלום חודשי באמצע תקופת התחייבות התנתקו ועברו לחברה המתחרה, אז כנראה שמדובר כאן בשיטת עבודה של "אם הלקוח שם לב ויתקשר להתנתק נזכה אותו, ואם לא אז הרווחנו...".
עוגמת נפש וכספי סוג הנזק :
פיצוי וביטול חיוב פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
בשיחתנו עם הגב' ייטב הוסבר כי בשל טעות אנוש חויבה בגין השכירויות וחיוב שקעים נוספים ועל כך התנצלותנו.
כמו כן, הודגש כי חשבונה זוכה עם פנייתה אל מוקד השירות עבור חיוב זה.
באשר להחזר שווי ההטבה, בשל חוסר תיעוד במערכת המנויים ואסמכתא חתומה עם תנאי המבצע, לא יחויב חשבונה בהחזר שווי הטבה.
באשר לשירות שקיבלה הוסבר כי הוא אינו תואם את רמת השירות אותו אנו שואפים להעניק ללקוחותינו
ועל כן יופקו הלקחים הדרושים ולשם מניעת הישנות מקרה דומה בעתיד.
הוצע לגב' ייטב להתחבר בחזרה לשירותי הטלוויזיה של HOT וליהנות מהטבה חדשה.
גב' ייטב ציינה כי בשל שביעות רצונה מהמענה שקיבלה לפנייתה, תשוב להימנות על חוג לקוחותינו בתום שנת החיבור בחברת הלוויין.

כמו כן, ניתן מספר טלפון ישיר אל פניות הציבור לכל בירור נוסף בנושא.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה