פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול שגובל בהתעללות בלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי 02.01 הגיע אלי טכנאי להתקנת ציוד לאחר מעבר דירה (חיבור של 2 ממירים ואינטרנט, בדיוק כפי שהיה בדירה הקודמת) לאחר עבודה קשה של כמה שעות סיים הטכנאי את עבודתו והכל עבד תקין.
למחרת בבוקר לא היה חיבור לאינטרנט ומאותו היום החל הסיוט, בטלפונים חוזרים ונישנים למוקד התמיכה נדחיתי בתואנות של נפילת cmts פ"ת, 100 ומשהו מודמים לא מסונכרנים ברמת גן וכו' וכו'.
חשוב לציין שזמני ההמתנה בשבוע האחרון הן מעל 20 דק' כל פעם שמנסים להשיג את התמיכה.
ביום שישי נשברתי ודרשתי לדבר עם מנהל, חזרה אלי בחורה מאוד נחמדה שבאמת ניסתה לעזור והבטיחה לי לאחר לחץ מצידי ואיומים בהתנתקות, טכנאי שיגיע אלי מוצאי שבת, במוצאי שבת התקשרה אלי אחראית אחרת, גם מאוד אדיבה, וביקשה לשלוח את הטכנאי רק ביום ראשון מכיוון שיש להם לחץ ועומס על הטכנאים, בסופו של דבר סוכם שיישלח טכנאי ביום ראשון בין השעות 19:00 ל 21:00.
ביום ראשון המתנתי בבית במשך השעתיים וכמובן (צפוי) לא הגיע הטכנאי בשיחה למוקד, שוב 20 דק', טענה אחת הנציגות שכלל לא תואם לי טכנאי בדרישה לדבר עם מנהלת חזרה אלי בחורה אדיבה ונחמדה שהבטיחה שהיא זו שתגאל אותי מכל ייסורי ותטפל בבעיה מכיוון שהייתי עצבני וכועס ביקשתי שתדבר איתי למחרת ביום שני. הנציגה לא טרחה ליצור קשר.
היום (09.01) שוב יצרתי קשר עם המוקד בסביבות 14:30 בבקשה שיחזור אלי מנהל הבטיחו לי שיחזור ועד 18:00 לא יצרו עימי קשר.
שוב המתנתי לנציג כ20 דק' ושאלתי מדוע מנהל לא חזר אלי, דיברה איתי בחורה מאוד נחמדה איכפתית(נופר) שמאוד רצתה לעזור והבטיחה שהנושא יטופל ויישלח טכנאי מחר. אני ממתין.... (לצערי בלי ציפיות גבוהות)
וכמובן שלא חזרו אלי, יצרתי קשר עם המוקד וכמובן שהמתנתי 20 דק', ענה לי נציג בשם אלכס ששוב היה נחמד מאוד ואדיב אך גם הוא לא הצליח לתאם לי טכנאי לשעה שביקשתי בתואנה שהתקשרתי מאוחר מידי (21:40) מבלי להתייחס לזה שהיו אמורים לחזור אלי ב20:00 לתאם את הטכנאי (הוא הסכים שאם היו חוזרים אלי בסביבות 20:00 סביר להניח שהיה טכנאי בשעה הרצוייה).
ביקשתי לדבר עם מנהל מעל האחמש"ים במוקד והובטח לי שיחזור אלי בבוקר(10.1) מנהל, השעה כבר 11:20 ועדיין לא יצרו עימי קשר.
אתמול ב9.1 אלכס הנציג הבטיח שיחזור אלי לסגור את סיפור הטכנאי בשעה 16:00 היום (10.1), אני ממתין...
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול בבעיה הספציפית שלי וכמובן רענון במוקדי התמיכה על מנת למנוע מקרים כאלו בעתיד ובנוסף פיצוי הולם פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
צר לנו על תחושת הלקוח. ראוי לציין כי עוד בטרם הגעת התלונה באמצעות האתר, שוחח עם הלקוח מנהל, נשלח טכנאי והלקוח זוכה בחודש גלישה חינם.
כ"כ לאחר קבלת התלונה באמצעות האתר- חזר אליו נציג והלקוח מסר שהנושא אכן טופל.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה