פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים עברתי דירה לבניין חדש ברמת השרון. במסגרת המעבר התקשרה אליי בחורה בשם ליליאן והציעה לי חבילת מבצע של בניינים חדשים – 189 שקלים שכוללים אינטרנט, טלפון וכבלים. כבר מהחודש הראשון שמתי לב שיורדים סכומים גדולים מאד בחשבון (350, 153 בחודש אחד) התקשרתי ואחרי ברור קצר נאמר לי שזו טעות , ובחודש אחרי אני אראה זיכוי בחשבון. כמובן שחודש אחרי לא רק שלא ראיתי זיכוי, אלא שהחיוב המשיך לרדת.
התקשרתי שוב, הפעם ענתה לי בחורה מאד נחמדה בשם קרין שרק רצתה לעזור. אחרי ברור מעמיק איתי ובלעדיי היא חזרה אליי שוב עם התנצלות כנה והפעם אמרה, היא תעקוב אחרי המצב באופן אישי עד שנראה את הזיכוי בבנק. לפני כשבועיים אכן התקשרה קרין ודיווחה לי כי היא שמחה לבשר שהכל עודכן והזיכוי כבר נעשה. קיבלתי היום את פרוט הויזות ושוב, אותו הדבר. התקשרתי , מודה שמאד כועסת, כל שיחה כזאת היא לא פחות משעה על הקו, והפעם ענתה לי בחורה בשם מלי שהיתה קצרת סבלנות, החזיקה אותי על הקו 20 דקות ולבסוף הודיעה לי שאני בכלל לא רשומה למבצע הזה. פשוט הונאה לשמה!!!
כשאמרתי לה שמדובר בהונאה היא גם טרחה לציין בפניי "גבירתי אף אחד לא רימה אותך". היא העבירה אותי לבחורה בשם טלי "מנהלת בקשרי לקוחות" לטענתה, ואחרי שהעלתה את הפרטים שלי וגוללתי בפניה שוב את הסיפור, היא ניתקה לי את הטלפון בפנים. מאז אף אחד לא חזר.
כספי ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הכסף שנלקח שלא כמוסכם ולהשתחרר מהחוזה איתם. אליהם אני לא חוזרת! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
התנצלנו בפני הלקוחה על העיכוב בעידכון המבצע. עם קבלת פנייתה, עודכן המבצע ובוצעו הזיכויים לשביעות רצונה. הלקוחה בחרה להמשיך להנות משירות הטריפל של החברה.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה