פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש-זלזול-וחוסר התחשבות לשמם!!!!!!!!!!!!!!!!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש(01/12/06) נכנסתי לדירה חדשה והזמנתי את שירותי הוט (יום ג'). ביקשתי התקנה הכי קרובה כדי שיהיה לי מה לראות במשך השבת טענו כי הכי קרוב שיש להם זה יום א', קיבלתי את דבריהם קבעתי התקנה בין 17:00-19:00. ביום א' משעה 08:30 מתקשר אלי הטכנאי ע"מ להקדים את שעת ההגעה ל 16:00 ואני לא יכולתי (אני עובדת בעבודה שבלתי אפשרי לצאת מוקדם וגם לשעה שקבעתי עשיתי "שמיניות" בכדי לצאת מוקדם) הוא לא הפסיק להתקשר גם לאחר שהסברתי שאיני יכולה להקדים. כשהגיע לדירתי בדק ומצא כי אין תשתית. התקשרתי להוט ע"מ לתאם תשתית.קבעו איתי ליום ה' (!). ביום ב' קיבלתי הודעת SMS המתזכרת אותי כי קבעתי התקנה ליום ג' בין 11:00-13:00 התקשרתי שוב להוט להבין את פשר ההודעה (מיותר לציין שכל המתנה היא מעל 20 דק' על הקו עד שמישהו עונה כי "יש לחץ במוקד"...) העבירו אותי מאחד לאחד עד שהגיעו למסקנה שזה טעות ומועד ההתקנה הוא ביום ה'. ביום ג' מתקשר אלי טכנאי שואל איפה אני כי הוא מחכה לי בביתי, הסברתי לו שלא תיאמתי להיום אלא ליום ה' ויש טעות במערכת של הוט. טלפונים לא פוסקים מצדו של הטכנאי ואף עשה שיחת ועידה עם השירות שישמעו שלא תיאמתי לאותו היום. חיכיתי בסבלנות ליום ההתקנה. הטכנאי משעה 09:30 לא מפסיק להטריד אותי בטלפון שהוא רוצה להקדים כי ביטלו לו התקנות באמצע היום. הייתי נחמדה והסברתי שוב ושוב כי אין לי אפשרות! בסופו של דבר קבענו שעה והוא העביר את ההתקנה לטכנאי אחר שחיכה לי בבית 45 דק' לפני הזמן. הוא הלחיץ אותי שהוא לא מחכה וחייב ללכת, נסעתי כמו משוגעת רק כדי להגיע ולסיים את הסיוט הזה ואף מס' מטרים מהבית כמעט עשיתי תאונה מאוד קשה לעיני הטכנאי כדי שלא יברח לי. הבחור בדק ואמר כי אין באפשרותו להתקין כי אין תשתית. שאלתי אז למה באת? תעשה תשתית! הוא הסביר ש"בזק" עושים את התשתית ולא הוא, "אני תפקידי רק להתקין את הממיר". התקשרתי שוב להוט כבר זועמת מנסה להבין את התנהלות הדברים אצלם ופשוט לא מבינה!! לא מבינה איך מוקדנית או מנהלת כפי שטענה (ליאת) אומרת לי "כן אני רואה שרשום פה בכוכבית שצריך לתאם התקנה ביום ולא בערב" וכי "אין תשתית לדירה זו" אז למה לעזאזל קבעתם איתי בפעם השנייה לאותה השעה כשאתם רואים הערה של הטכנאי הראשון?!?!? למה לא קבעו לי מראש תשתית מול "בזק"?!? כיוון שליאת הייתה כ"כ נחמדה והתנצלה בלי סוף הסכמתי להמתין. תיאמתי התקנת תשתית ("בזק") עם אותה ליאת שקיבלה את כל הכעס שלי ליום א' הקרוב(31/12/06), חיכיתי בסבלנות עד 18:00 ולא קיבלתי אף טלפון מהשירות. התקשרתי ע"מ לברר מה קורה, עונה לי מוקדנית אחרת ואומרת כי היא רואה הזמנה לתשתית ב10 לחודש (אנחנו כבר בינואר!!!!) לשאלתי כמה זמן זה ייקח ענתה כי כמה ימים עד שבועות, כבר לא יכולתי להישאר נחמדה ודרשתי שליאת תחזור אלי! המוקדנית אמרה שתפצה אותי בחבילת ערוצים. כשכבר הזמנתי בסיס+ 3 חבילות שבעצם זה מה שמעניין בחורה צעירה רווקה כמוני ללא ילדים או גבר בבית!!!!!! מה אני אעשה עם ערוץ לולי או ספורט+?!!?!? ליאת חזרה אלי וטענה כי חלה טעות ומחר יגיעו אלי "על הבוקר".. שוב מחכה שיתקשרו אך הפעם עד 13:00, מתקשרת למוקד מחכה כרגיל שעה עד למענה בן אנוש.. מדברת עם מוקדן והוא טוען כי יש הזמנה ל10 לחודש. דרשתי את ליאת! ליאת חזרה אלי ואני בצעקות מנסה להבין שוב את הזלזול הבלתי פוסק הזה ומאיימת בניתוק האינטרנט והטלפון של הוט שיש לי בבית. שוב התנצלויות ותוך 10 דק' מתקשר אלי טכנאי של "בזק" שאומר :"אני אצלך בבית, סידרתי את התשתית, אפשר להתקין כבלים". לפליאתי הוסיף "אני לא מבין מה עשו סיפור מהתשתית, סה"כ העברתי חוט מקצה לקצה עניין של דקה גם טכנאי של הוט יכל לעשות זאת הוא פשוט התעצל!!!!!" שוב מתקשרת להוט ומעדכנת את ליאת שיש לי תשתית בבית גם כשלא האמינה לי הבאתי לה את המס' נייד של טכנאי "בזק" שיצר איתי קשר.
לאחר אין ספור שיחות והתנצלויות נקבע תאריך למועד התקנה סופי ללא תקלות ליום ג' הקרוב 02/01/07. וכרגיל אותו סרט בשידור חוזר.. אני הופכת עולמות כדי לצאת מהעבודה, הטלפון שלי כבר צורח "הוט, הוט, הוט" הטכנאי מתקשר בלי סוף שאני לא אאחר, אני מאחרת קצת למזלי חיכה לי ובסופו של דבר הוא אומר " אני לא יכול להתקין כי יש להוציא את כל הרעפים מהגג ולמתוח חוטים מקצה לקצה זאת עבודה של כמה שעות אני לא יכול לעשות זאת בשעות הערב" פה כבר נשבר לי! התקשרתי ל"יס" ביום ג' בערב ביום ה' בבוקר כבר הייתי מחוברת. כמה זלזול כמה חוצפה ועוגמת נפש? מי משלם לי את כל הימים שהפסדתי בעבודה? מי משלם לי את השיחות טלפון? ושלא נדבר על העצבים והלחץ!! מה סה"כ ביקשתי? לראות קצת טלוויזיה אפילו ביקשתי שיחברו אותי לפחות לערוץ 1 או 2 רק שיהיה לי מה לראות מצידי תבואו עוד חודש והם ידעו רק להתנצל ולקבוע מועד אחר.....

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
אנו מתנצלים בפני הלקוחה. מדובר בכשל אצלנו. איתה הסליחה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה