פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעללות ע"י החברה וגזל במהלך חצי שנה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
הנדון הוא חברת "הוט" ומערכת הייסורים שהם מעבירים אותנו.
אנו שלושה סטודנטים המתגוררים בשכירות בירושלים.
באוקטובר האחרון עברנו לגור ביחד בדירה כשותפים.
לי היה חשבון בהוט בדירה הקודמת שבו נהניתי מחבילה של כבלים עם שני ממירים ומודם אינטרנט אחד.
כחודש וחצי לפני מעבר הדירה פניתי להוט והסברתי את מעבר הדירה ובכך שבדירה החדשה נצטרך שלוש נקודות אינטרנט וכבלים. כלומר תוספת של
שתי נקודות אינטרנט למצב הקיים.
כחודש וחצי עברנו מסכת ייסורים בשיחות מול נציגי החברה אשר כל פעם הבטיחו לחזור ולעולם לא עשו זאת
ונציגים שונים אשר בכל פעם מתנהגים כאילו שזו הפעם הראשונה שאנו מתקשרים וצריך להתחיל את כל התאריך מההתחלה.
לבסוף דיברנו עם נציג שימור לקוחות בשם ז'אק אשר הבטיח שמעכשיו הוא היחיד שידאג לכל בעיותינו וינסה לעזור לנו.
בסיכום עימו הובטח לנו שאנו נעביר את החבילה שהייתה בבית הקודם כרגיל. ובנוסף נשלם על כל נקודת אינטרנט
שלושים וחמישה שקלים עבור אינטרנט במהירות שבע מאות וחמישים
ו- ארבעים וחמישה שקלים עבור אינטרנט במהירות אחת וחצי.
פה לא נגמר הסיוט.. הוא נמשך עוד כמה ימים לאחר מעבר הדירה ולבסוף הגיע מתקין.
בתהליך ההתקנה התגלתה בעיה שחברת הוט לא מסוגלת לכלול במנוי אחד את המנוי הקודם ואת שני נקודות האינטרנט.
במעמד המתקין ניהלנו שוב שיחות בלתי פוסקות מול ג'אק ומול הוט ולבסוף זאק הציע פתרון שבו הוא כביכול ירשום את השירותים בבית על שלושה מנויים.
מנוי אחד יהיה כמו בדירה הקודמת וכל מנוי נוסף יהיה אינטרנט נוסף.
וכל זה בגלל בעיות מחישוביות בחברת הוט שז'אק אמר שאינן קשורות אלינו.
הכל היה טוב עד שהגיע החשבון ובו חויבנו בסכומים מטורפים . שונים לגמרי ממה שהובטח לנו.
בשיחות רבות ואני חוזר ומציין רבות. הבנו שמה שזאק עשה הוא כביכול פתח שלושה מנויים על שמנו ואף ציין בכל אחד מהם כתובת שונה על מנת שנוכל להשתמש ולא טרח להסביר לנו את זה.
עקב כך היינו צריכים לשלם תוספת של דמי מנוי חודשיים על כל מנוי למרות שכולנו גרים באותו הבית ומשלמים את החשבון מאותו חשבון.
בנוסף חויבנו על התקנה למרות שז'אק הבטיח שלא נחויב
ואז התחיל הסיוט האמתי. הועברנו מנציג אחד לשני ובכל פעם הנציג הבטיח שהוא יטפל בזה אבל אף אחד לא עשה כלום.
הוט שלחו נציג שיבדוק שבאמת כל המנויים הם בבית אחד ולא כמו שרשום אצלם. מרגע זה אף "נאסר" עלינו לדבר עם ז'אק.
הייתה נציגה אחת בשירות הלקוחות בשם דניאל שטיפלה בנושא כמעט חודש וחשבנו שאולי היא תושיע אותנו ופתאום היא נעלמה.
ואז הגיע תאריך החיוב הנוסף ואנו סירבנו לשם עד שלא יזכו אותנו
וזאת אחרי ניסיונות בלתי פוסקים מצידנו ליישר את ההדורים ולפתור את הבעיה. ותמיד נתקלנו במערכת מסורבל ולא נעימה של נציגים לא מקצועיים.
אשר מעבירים אחריות מאחד לשני וחסרי כל סמכויות באמת לטפל בבעיות.
כשראינו שאפילו זה שאנו לא משלמים לא גורם לחברת הוט לרצות לפתור את הבעיה פנינו אליהם שוב ושוב ואני חייב לציין שהתהליך עד כאן נמשך כבר כחמישה חודשים של שיחות מורטות עצבים.
לבסוף דיברנו עם מנהלת שירות לקוחות בשם ליהי אשר הבטיחה שמעכשיו היא תטפל בכל לבדה והיא תעזור לנו לפתור את הבעיה.
בשבוע האחרון היא התקשרה והשאירה הודעה שהיא מצאה פתרון שניצור קשר.
הפתרון שהיא מצאה . זה. שהיא מוכנה לזכות אותנו על מה שהיה אבל מעכשיו נצטרך להשלים עם המחיר החדש שנקבע ונצטרך לשלם על כל מנוי בנפרד כאילו אנחנו גרים בבתים שונים.
עדיין הכתובות מופיעות בחברת הוט ככתובות שונות לכל מנוי למרות שזה נבדק על ידי הנציג שלהם שזה מצחיק כי הרי הם התקינו את הכבלים בביתנו.
אנחנו מתוסכלים ואיננו יודעים מה לעשות עוד.
אנחנו שלושה סטודנטים שחיים מתקציב מאוד מחושב . וחשבנו שטלוויזיה וכבלים הם מותרות שנוכל להתמודד מולם רק לא ידענו לאיזה סיוט נכנסנו.
אין לנו עם מי לדבר שם בהוט . זאק נעלם דניאל נעלמה ועכשיו גם ליהי נעלמה.
הם מכרו לנו משהו וכעט הם רוצים סכומים אחרים לגמרי.
אם היינו יודעים שכך יהיה הדבר היינו מוותרים על ההנאה או בוחרים חברה אחרת.
בבקשה תעזרו לנו!!! אנחנו כבר מיואשים!!!! הפסקנו את הוראת הקבע
ואנו בהחלט מוכנים להיגרר לבית המשפט
חברת הוט מנצלת את כוחה מול הלקוחות . ומה שמדהים הוא שבתהליך ההצטרפות הכל נעים ונחמד אבל ברגע של
שירות לקוחות קיימים המצב הפך לסיוט שנמשך חמישה חודשים כבר.
הדרך להשיג אותנו.
היא
077-6161002(אירוני...דווקא שירותי הטלפון הפועלים במנוי נפרד מתגלים כיעילים)
רבי אריה 3
ירושלים
שמי הוא יוסף קנפו ושותפותי הן חגית בנימין ושרי טיטו
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
HOT שם ותפקיד:
צר לנו על אי הנעימות שנגרמה ללקוח. עם קבלת הפניה שוחחנו עם הלקוח, המבצעים עודכנו, בוצעו זיכויים וניתן פיצוי לשביעות רצונו. אנו מאחלים למר קנפו ובני משפחתו חג שמח. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה