פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול מעמד הלקוח ובזיון הלקוח - לקיחת כספים במרמה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

הנני לקוחה של הוט מזה שנה וחצי לאחרונה פניתי אליכם על מנת להוסיף 2 ממירי VOD עבור בנותי. התקינו לנו בבית את שני הממירים. אך מאז לא ניתן לצפות ב- VOD עקב תקלות שקשורות בתשתית. הזמנו טכנאי שהחליף שוב את הממירים ועשה מספר פעולות טכניות ודיבר תוך כדי עם טכנאי בכיר בטלפון שאמר שמעבר למה שהוא עשה, לא ניתן לעשות כלום. הטכנאי הלך ונישארנו אנחנו עם שתי קופסאות שחורות שאנו משלמים עליהם 30 ש"ח לחודש עבור ה- VOD הדמיוני כמובן. שוב המתנו להוט כ- 25 דקות בטלפון ושוב אמרו לנו שיזמינו טכנאי. הפעם הטכנאי הבכיר יגיע אלינו, לא סתם טכנאי. פרשנו שטיח אדום וחיכינו לטכנאי הבכיר (בינתיים עוברים השבועות ואנו מחוייבים בתשלום על שירות שלא קיבלנו וכנראה גם לא נקבל), הגיע הטכנאי הבכיר בכבודו ובעצמו, הוסיף שנאי הוריד והעלה ערוצים ערך כמה שינויים ולפני שיצא מהבית אמר שעשה את המקסימום ואם זה לא יעבור אז שנזמין חשמלאי של בזק ונוסיף תשתית על חשבוננו - למה לא?! מה הוא כבר ביקש???
עד היום טרם נפתרה הבעיה ואני עדיין מחוייבת בשירות שלא קיבלתי, מיותר לציין את אין ספור שיחות הטלפון שהיה עלי לבצע להוט ואת שעות ההמתנה הארוכות והמפרכות את ההעברות הטלפוניות ממחלקה למחלקה לאחר ההמתנה הראשונית ואת ה"פיצוי" שניתן לי ע"י שירות הלקוחות כאשר חודש לאחר מכן אני מגלה שעל הפיצוי חינם שנתנו לי אני משלמת! - תשלום נוסף- ושאולי "לא הבנתי נכון"... את הנציגה כי אחרי הכל אנחנו די טיפשים שמחכים שאולי חברה בסדר גודל שכזה תתקן את טעותה ותחזיר ללקוח את כספו שנלקח ממנו ללא כל מתן שירות. הבעיה טרם נפתרה וכאשר ביקשתי שיגיעו ויקחו את הממירים כי אין לי בהם VOD טענו בחברתכם שאני צריכה לשלם על השירות!!!! של הטכנאי שיגיע להחזיר הממירים.

אבקש התייחסותכם והחזר כספי באופן מיידי וביטול החיוב לאלתר!
ובאופן אישי הנני מעדיפה, כיוון שהפרתם החוזה שבע"פ לסיים ההתקשרות בינינו. אי לכך, במידה ולא אקבל תשובה ראויה אפנה לגורמים החוקיים המאפשרים לצאת מחוזה מסוג זה.

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה