פרטי התלונה

תלונות בת ים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום לחניון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הטיילת כתובת:
תיאור הבעיה:
במוצ"ש בתאריך 8/8/09 נכנסתי לחניון בתשלום שנמצאת בטיילת בת ים ברשות העיריה, לאחר פחות מ3 דקות יצאתי מהחניון כשהבנתי שטעיתי במקום ולא לשם הייתי צריכה להגיע. ביקשתי מהשומר שהיה בכניסה שהתבלבלתי וביקשתי את כספי בחזרה, אך הוא לא הסכים וטען כי לא מעניין אותו שהייתי בדיוק 2 דקות ולא מחזיר לי את הכסף. כעסתי מאוד והבנתי שאין עם מי לדבר. ביקשתי לפחות את הקבלה ששילמתי לו כי כשנכנסתי הוא לא נתן קבלה. קצת מאכזב לדעת שאם נכנסת בטעות למקום הלא נכון, שילמת בכניסה ויצאת לאחר 2 דקות הכסף הלך.
עלות הכניסה היה 25 שקלים ואני מבקשת את כספי בחזרה.
החניון נמצע צמוד לחוף טאיו בבת ים.
כספי סוג הנזק :
ברצוני לבקש את כספי בחזרה כי לא קיבלתי כלום בתמורה פתרון נדרש :

בת ים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה