פרטי התלונה

תלונות בת ים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מאז נכנסה לתפקידה, קריאות המונים של שעוני המים גבוהות מהממוצע .
לא יתכן כי "לפתע" אנו מבזבזים הרבה יותר מים מבעבר
כמו כן בבניין משותף בעל 24 דיירים ללא גינה וללא גנן
סך הכל שטיפת מדרגות פעם בשבוע, לא ייתכן שהצריכה המשותפת עומדת על כ-5 עד 7 קוב לדייר(!!!) כבר לפני שנה הזמנו שרברש על חשבוננו כדי לבדוק אם יש נזילות, והתברר שאין. כעת שוב מבקשים מאיתנו להזמין שרברב ..
כספי סוג הנזק :
נא לבקר את החברה פתרון נדרש :

בת ים שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל המוקד העירוני ופנ שם ותפקיד:
צריכת מים גבוהה יכולה להיות מהסיבות הבאות: נזילת מים סמויה, צריכה משופת גבוהה, מונה מים לא תקין. הדיירים מחוייבים עפ"י קריאת מונה בלבד. מהפניה אני מתקשה להבין האם במהלך כל השנה מאז הבדיקה של השרברב החיובים היו בסדר?
במידה וכן, עליהם לפנות למחלקת המים ולבקש לשלוח את המונה של הבניין לבדיקה. בדיקת המונה מתבצעת במעבדה חיצונית (לא ע"י העירייה) והתשלום עבור הבדיקה משולם ע"י הדיירים. במידה והבדיקה של המעבדה תוכיח שהמונה מזייף, יזוכו הדיירים על תשלום הבדיקה ואף יזוכו בעבור צריכת מים. במידה ויוכח שהמונה תקין, הם לא יזוכו בכלום ויצטרכו לבדוק את הסיבות לצריכה המשותפת הגבוהה שלהם.לצורך הבהרה על החיוב יש להבין כי: לכל דירה יש מונה דירתי. מחברים את כל צריכות המים הביתיות ומורידים אותן מהריכה הכללית של מונה הבניין ואת ההפרש מחלקים בין הדיירים כצריכה משותפת.
תגובה:
לפנות למחלקת המים ולבקש לשלוח את המונה הראשי לבדיקת מעבדה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה