פרטי התלונה

תלונות ראלף קטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבאתי מכשיר לתיקון ולקחו לי את הסוללה החדשה בת שבוע בלבד נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוגוסט ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
יוסף ספיר 6 כתובת:
יוסף ספיר 6 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הטלפון שלי החליט שהוא נכבה כל עשר דק ...והבטריה נגמרת ,לפני כשבוע וחצי קניתי סוללה מקורית חדשה והבעיה לא תוקנה ,נאלצתי ללכת לרונלייט למקום שהגישה אליו לא נוחה בלבד ,לאחר שהם אומרים ןמפרסמים שהם באים עד בית הלקוח אבל אחרי שאתה אומר מה הבעיה הם טוענים שהם לא באים ,הם מפרסמים פרסום שקרי ,אמרתי לנציג שהפקדתי לו את הטלפון בתיקון מה הבעיה וציינתי שהבטריה חדשה .אחרי שבוע ימים ניגשתי לקחת את הפון הם לקחו לי את הבטריה ושמו לי אחת חדשה ולא תיקנו כלל את המכשיר הבעיה חוזרת על עצמה ,התקשרתי והם אמרו הטכנאי החליט שהבטריה לא טובה אפילו שהיא חדשה בת שבוע וחצי ויש לי חשבונית הם טוענים שאין לי ברירה ללכת שוב ...ואין אחריות על בטריה ,יש לציין שאני בעלת עסק ואני לא ניידת וללכת לשם דורש ממני מאמצים רבים ואיבוד זמן יקר ...אני דורשת את הבטריה חדשה ותיקון של המכשיר ...הבטיחו שהטכנאי עד הבית אז כך אני רוצה שיהיה...אני עצבנית מאוד ובזבזתי את זמני לשווא ...הם לקחולי את הבטריה ששילמתי ממיטב כספי ואני רוצה אותה חזרה
בזבוז זמן סוג הנזק :
דורשת את הבטריה שלי ותיקון המכשיר עד הבית פתרון נדרש :

ראלף קטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה