זלזול בבקשת פדיון כספים של לקוח |
נושא התלונה: |
יום רביעי 08 יולי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
נירים 2 ת"א |
כתובת: |
ראשי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני פותחת שוב תלונה שנסגרה על ידכם בחודש שעבר, והפעם אני מצרפת לינק של אתר החברה כלל פנסיה, עליה אני מתלוננת : http://metavit.clalbit.co.il/cgi-bin/bvisapi.dll/clalbitnew/clalbit_home_page.jsp
אני לקוחה של קרן הפנסיה מיטבית עתודות, שלחתי לקרן בקשה לפדיון כספי פיצויים, פדיון זה אורך בסביבות 45 ימי עסקים.
מתוך מחשבה על התזמון, שלחתי את הבקשה מראש על מנת שבמועד הרצוי- סוף יולי, יועבר הכסף לחשבון הבנק שלי.
לבקשה הרשמית צירפתי מכתב בכתב ידי ובו ביקשתי כי במידה וחסר מסמך כלשהו או שיש בעיה עם הניירת הקיימת שיעדכנו אותי בהקדם האפשרי על מנת למנוע עקוב העברת הכספים.
לקראת המועד המשוער התקשרתי ביוזמתי לוודא כי אכן הכל תקין ולאכזבתי התבשרתי כי מכתב שיחרור ממעסיק אינו ממוען למיטבית עתודות ולכן לא טיפלו בבקשת הפדיון שלי. כאשר שאלתי את הנציגה ששוחה עימי מדוע אף אחד לא התקשר, הרי שיש מסמך רשמי לבקשת פדיון ובנוסף עוד צירפתי מכתב! היא התנצלה אך לא הייתה לה תשובה קונקרטית...
היום הושלם המסמך החסר ונשלח שוב למיטבית עתודות, השייכת לחברת כלל פנסיה, מקבוצת כלל ביטוח.
אני מאוכזבת מהשירות הירוד, חוסר ההתחשבות והזלזול בפנייתי, והייתי מבקשת
אם זה אפשרי לזרז את תהליך פדיון הכספים למינימום מבלי שאצטרך להמתין שוב 45 ימי עסקים.
מקווה שהפעם יש בידכם את כל הפרטים ותוכלו לעזור לי בעניין,
גלית.
|
כספי |
סוג הנזק : |
צימצום זמן המתנה לפדיון למינימום האפשרי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|