פרטי התלונה

תלונות כלל פנסיה

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קליטת העברה קופת "אשכולות" ל "גפן" נושא התלונה:
שוקרון שמעון שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
1.בתאריך 23.12.2009 ביקשנו להעביר את 5 התוכניות שלנו הנימצאים אצלכם ב"אשכולות" ל"גפן" דרך יועצת בבנק דיסקונט בשם רונית .
בידנו נמצאים הטפסים המעידים על בקשת ההעברה ל"גפן" הטפסים הנ"ל חתומים ומעידים על אישור הבקשה .
למעשה היום לאחר שנה קיבלו את הדוח השנתי ואנו מגלים כי רק 4 מהתוכניות עברו ל"גפן" ואילו התוכנית ה5 שמספר הזהות שלה היא 200670560 לא עברה כלל.
עקב כך הפסדנו את הרווחים עבור תוכנית זו , רווחים אלו מוערכים בכ:5000 ₪

2.בתאריך 21.07.2010 קיבלנו אישורים על הפחתה בעמלת דמי ניהול של 0.6% למשך 24 חודשים . למעשה כיום אנו משלמים 0.8% וההפחתה לא נקלטה כלל. בידנו נמצאים האישורים המעידים על אישור ההפחתה כמו שנחתם עמכם. הפחתה זו הובטחה לגבי 5 תוכניות שלנו אצלכם להן מספרי הזהות:
1. 200670560 – יוסף יצחק שוקרון
2. 052180114 שרה שוקרון
3. 30276492 חנה שוקרון
4. 30529879 מנחם מענדל שוקרון
5. 204398887 יעקב שוקרון

בעקבות המקרא הנ"ל ולאחר שדיברנו עם נציג שירות בכלל פנסיה וגמל בשם: מיכאל שבו , אנו דורשים ומבקשים לכבד את בקשתנו מ23.12.2009 ולהעביר את התוכנית מאשכולות ל"גפן" . 2. לזכות את הקופה שתחת מס ת.ז. 200670560 בסכום שהפסדנו עקב אי קליטת הבקשה שלנו מ23.12.2009 . 3. לזכות אותנו רטרואקטיבית על הפחתת דמי הניהול שלא קיבלנו כמו שסוכם איתנו מ0.8% ל0.6%
מיידית.
חשוב לציין שמצורף למסמך זה , אישורים חתומים על בקשתנו לעבור מאשכולות לגפן. ואישור על הפחתת דמי הניהול מ0.8% ל0.6% למשך 24 חודש מיום 21.07.2010

באם לא תכבדו את ההסכם שנחתם ביננו אנו רואים זאת כעילה לגניבה ואנו נפנה לבית משפט ולכל גורם משפטי אחר , ונדרוש מעבר להחזר הכספים שהפסדנו רטרואקטיבי גם פיצוי בגין עוגמת נפש , ונזק כספי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי רטרואקטיבי פתרון נדרש :

כלל פנסיה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה