פרטי התלונה

תלונות כלל פנסיה

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצויים נושא התלונה:
פוקס שלי שם/כינוי:
‏יום שני ‏01 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פוטרתי ממקום עבודתי בענף המלונאות לאחר 11 שנות עבודה.
עם קבלת המכתבים והטפסים לשיחרור הכספים העומדים לרשותי פניתי לחברה בה אני מבוטחת. כלל. הטפסים מולאו ונשלחו אליהם לאחר קבלת הנחיות מפורטות.
נמסר לי, שהכל בסדר ותקין ושעלי להמתין כ30 ימי עסקים.
לקראת מועד שיחרור הכספים, יצרתי קשר טלפוני עם חברת כלל ולהפתעתי הם כלל לא יודעים דבר על בקשתי לפידיון. הפנו אותי לכלל עתודות. שם נמסר לי שאין ולא התקבלה שום פניה מחברת כלל ביטוח מנהלים. לאחר טירטורים אין סופיים שנמשכו מספר ימים, נמסר לי, שהפידיון מתעכב עקב מסמך אחד שהיה חסר ואף אחד לא טרח לידע אותי בכך ואני עדיין ממתינה.
התחלתי מחדש את כל תהליך הבקשה לפידיון כאשר הפעם המגע עם הסוכנים היה פרונטלי ואישי. ניגשתי בעצמי למקום הימצאם ברחוב נירים 2 בתל אביב ושם מול אחד המנהלים חתמתי על כל הטפסים המיוחלים והובטח לי, שבגלל שחיכיתי יותר מדי זמן, הם יזרזו התהליך. מועד שיחור הכספים נקבע ל10.8.11.
אתמול 31.7.11 שוב יצרתי קשר טלפוני לשאלת תם מתי וכמה ושוב נמסר לי שהטפסים חסרים והלכו לאיבוד ושוב מבקשים ממני לפתוח בהליך מייגע ומזלזל של פידיון הפיצויים שמגיעים לי. לא עזרו תחנוני ובקשותי לנוכח היותי אם חד הורית ומפרנסת יחידה הזקוקה בדחיפות לכספים אלה עקב הוצאות לפועל שיצאו נגדי. הם בשלם שהם לא מוצאים את הטפסים שלי ומתבדחים על חשבוני.
עיזרו לי בבקשה.

תודה,
שלי פוקס
טל. 0527334674
כספי סוג הנזק :
פידיון מידי פתרון נדרש :

כלל פנסיה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה