פרטי התלונה

תלונות כלל פנסיה

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב במשיכת כספי פיצויים עקב רשלנות של חברת כלל פנסיה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים פוטרתי מעבודתי, ולצערי נאלצתי למשוך את כספי הפיצויים והפנסיה שנצברו בקרן הפנסיה של חברת כלל ע"מ שאוכל להמשיך לפרנס את משפחתי.
ואכן בתאריך 6.2.12 שלחתי בקשה למשיכת הכספים, בשיחה עם נציג השירות כדי לוודא קבלת בקשתי ותקינות המסמך, נאמר לי שהטופס לא מלא כראוי, ועלי לתקן ולשלוח מחדש, ואכן יום למחרת בתאריך 7.2.12 נשלח אליהם טופס משיכת פנסיה ופיצויים מלא וערוך כנדרש, כחצי שעה לאחמ"כ התקשרתי לוודא שהטופס הגיע, ובה נאמר לי ע"י נציגת שירות, שהטופס התקבל והוא מועבר למחלקת משיכות ע"מ לבצע שיערוך והעברת הכספים לחשבוני ,
מכיוון שנזקקתי לכספים אלו ועברו למעלה משלושים יום מעת בקשתי פניתי לחברת כלל בתאריך 13.3 ע"מ לוודא מדוע לא הועברו הכספים, להפתעתי הודיע לי נציג השירות שבקשה זו לא טופלה מכיוון שהטופס נעלם, על אף שנאמר לי מפורשות ב 7.2 שהטופס סרוק והוא מועבר למחלקה המטפלת,
לא למותר לציין שלא הגיע כל פניה יזומה מצידם ולא טרח איש מטעמם לעדכן אותי שטופס זה נעלם וע"מ שיוכלו להמשיך בהליך אשלח שוב את הטופס.
משלא נותרה לי ברירה שלחתי שוב את הטופס, ואכן וודאתי שהוא הגיע בשלמותו.
למרבה החוצפה בפנייתי היום 15.3 לשירות כלל, נאמר לי ע"י הנציג החביב (שעשה ככל יכולתו ע"מ לסייע) שאין לו מושג מדוע זה מתעכב ולמרות שהוא ביוזמתו פנה כמה פעמים למחלקה המטפלת והעביר את הטופס, שום דבר לא נעשה, לשאלתי מה עלי לעשות אמר שהוא לא יודע ושאפנה לפניות הציבור.
פניתי במייל לגב' ניצה בן יצחק מפניות הציבור, וכמובן לא זכיתי לכל התייחסות ותגובה מצידם.
אציין שכספים אלו נחוצים לי מאוד ע"מ לפרנס את משפחתי בתקופה שאינני עובד.
וברוב חוצפתם חברה זו מעכבת את כספי שלי המגיעים לי כדין.
כספי סוג הנזק :
העברה מיידית של כספי לחשבוני, וכן פיצוי על עוגמת הנפש הרשלנות והנזק שנגרם פתרון נדרש :

כלל פנסיה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה