פרטי התלונה

תלונות כלל פנסיה

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פדיון פנסיה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
התפטרתי ממקום עבודתי לאחר שנתיים של עבודה ושם נמסר לי כי חלק מהפיצויים שלי נמצאים בחברת כלל ואני אמורה לפנות לסוכן בשם דודי והוא יגיד לי מה לעשות על מנת לקבל את הכסף שמגיע לי, וכך היה הוא ביקש כל מיני מסמכים שהעברתי אליו מייד, ברגע שכל המסמכים היו בידיו הוא אמר לי שהוא מעביר אותם לחברת כלל ותוך 30 ימים הכסף יהיה בחשבון שלי..
כעבור 30 יום התקשרתי אליו והצגתי את הבעיה...הכסף לא הגיע!!!הוא התקשר לגברת אתי טובי שאמרה שהכסף יעבור רק בעוד 12 ימים ב 8/7/14 תנחשו מה קרה גם ב 8 לא עבר הכסף!!!
אני בטלפונים מאז ומרגישה כמו כדור פינג פונג!!!
תאריך העברת המסמכים היה ב 30/5/13 הכסף היה אמור להכנס עד ה 30/6/13 היום ה 9/7/13 ואין כסף!!!!!!
כספי סוג הנזק :

כלל פנסיה שירות לקוחות

, תגובה:
שלי מסיקה- אחראית פניות הציבור כלל פנסיה וגמל בע"מ שם ותפקיד:
מבדיקתנו עולה כי ביום 24.6.13 התקבלה בקשתך לביצוע פדיון קרן הפנסיה שעל שמך. עם קבלת הטופס, נבחנה תקינות המסמכים, ובבדיקה זו התגלה כי סעיף ח' בטופס 161 הינו תקול. לאור האמור, עודכן על כך סוכן הביטוח המטפל בתיקך.
ביום 09 ביולי 2011 התקבל מהסוכן טופס מתוקן. ביום 11 ביולי 2013 בוצע הפדיון.
תגובה:
בעקבות פנייתך, שוחח איתך נציג החברה ביום 14 ביולי 2013, והביע את התנצלות החברה על אי הנעימות אשר חווית במהלך קבלת השירות.
נשמח לעומד לשירותך בכל עת,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה