פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי ומבזה< נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
א.ת פולג נתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו לפני כחודש 2 דלתות פנים, מס' הזמנה 35017293, שמיועדות לשרותים ומקלחת. בזמן הרכישה הבהרנו את דחיפות הנושא. כעבור כשבועיים קיבלנו אותן והתקשרו אלינו ששלחו מנעולים שגויים ושיטפלו בנושא בהקדם ושלא נדווח על כך לחברה. לאחר יומיים התקשרתי כדי לוודא מתי נקבל את המנעולים הנכונים ונמסר שנמתין בסבלנות 5 ימים והם יעברו אותם לסניף ע"מ שנאסוף משם. כל תחינה ובקשה לא נענתה ואף הנציגה בשרות לקוחות ניתקה לי את הטלפון בפרצוף כשהתעקשתי לדבר עם נציג מההנהלה.
בשעה טובה ומוצלחת הודיעו לנו בערב יום ב' 1.12.14 שהמנעולים בסניף. נסעתי לאסוף אותם ולצערי הרב מאוד התבדדתי. לא רק המנעולים הם הטעות אלא גם הצינדר והמנעול שבתוך הצילינדר. דיברנו מיד עם הסניף ושוב נאמר לנו שיטפלו בהקדם. כל הזמן הזה אנחנו נעזרים בשרותים ומקלחות של השכנים והאי נעימות גדלה מיום ליום וזה הופך להיות מטרד עצום גם לנו וגם להם. היום נאמר לנו מהשרות שרק עוד שבוע נאלץ להמתין ואין מה לעשות.
מתחננת לעזרתכם, תודה רבה, רויטל ***
עוגמת נפש סוג הנזק :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה