פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, בתאריך 10/12/14 פנינו לסניף פרפקט ליין בבאר שבע במטרה לבצע רכישה של קרמיקה,כיור וברז . ביקשתי מהמוכרת בחנות לוודא שיש במלאי את הקרמיקה שרציתי היא ענתה שיש במלאי ושאני צריכה לפנות לסניף בנתיבות כדי לאסוף אותה משם, שילמתי את מלוא הסכום וביום ב' 16/12/14 שלחתי את אבא שלי במיוחד לנתיבות לאסוף את הקרמיקה מכיוון שלמחרת קבעתי עם איש מקצוע שיתקין לי אותה . אבא שלי הגיע לסניף בנתיבות ושם נאמר לו שכבר המון זמן יש מחסור בדגם שביקשתי ושאין להם לספק לי . הגעתי בערב לסניף בבאר שבע והמנהל ענה לי "מצטער אין לי מה להגיד לך" בלית ברירה ביקשתי ממנו לבטל לי את העסקה ונאלצתי לעבור בין חנויות עם 2 ילדים קטנים ולחפש קרמיקה מתאימה כי ההתקנה הייתה ליום למחרת .. נאלצתי לקנות קרמיקה יקרה ביותר ממה שתכננתי את הזיכוי על מה ששילמתי לפרפקט ליין נאמר לי שאקבל תוך 14 ימים למה אני אמורה להמתין 14 יום? אתם לא עמדתם בהסכם, לקחתם כסף על מוצר שבכלל לא קיים במלאי, הטרחתם אותנו לנסוע לנתיבות לחינם ובנוסף בגלל שכבר קבעתי עם איש מקצוע להתקנת הקרמיקה קניתי קרמיקה יקרה הרבה יותר! זלזול כזה בלקוח לא מתקבל על הדעת

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה