|
|
|
|
|
|
אי אספקת כל המוצרים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הרכבת 10 פתח תקווה |
כתובת: |
פתח תקווה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מטבח מפרפקט ליין. עד שסופק המטבח כולו היה איחור של חודש מעל מה שקבענו בפועל. רכשתי את המטבח מעל 5 חודשים ועד עכשיו לא סופק הסוכמון שהובטח שיספור בין חודשים ל3 חודשים. גם שאני פונה לחברה ולמעצבת בבקשה לספק את הסוכמון אני מקבלת שטיפות איך בכלל אני מתלוננת אחרי כל מה שעשו בשבילי. כמובן ששילמתי ממיטב כספי על הכל. וקניתי את השירות הנל שלא קיבלתי במלואו והוציאו לי את המיץ לקבלת השירות
|
עלבון |
סוג הנזק : |
לספק את הסוכמון כפי שקבענו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פרפקט ליין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|