פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרים נחותים , שרות לקוחות כ"כ גרוע לא פגשתי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏מרץ ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
עבור שיפוץ דירה בנתניה רכשתי הכל מחנות פרפקט ליין ב"ש.
השרות בחנת ואספקת המוצר היו בסדר גמור , למעט אספקה לא מיקצועית של ציוד רך יחד עם קרמיקות ואת זה לא עושים אנשים מקצועיים. ולמעט אספקת המיטבח בשעות אחרי שעות עבודה נורמליות ב7 בערב על ידי אנשים לא מיקצועיים שגם גרמו ניזקים למיבנה.
ההתקנה של המיטבח בסדר אבל שלחו אותו ללא פריט חלפו כבר 3 שבועות ועדיין חסרה מגירה שלמה במיטבח - לטובתה זכיתי כבר בכמה טריקות טלפונים משרות / אין שרות לקוחות.התקנת האמבטיון הצריכה קריאת שרות מיידית והגומיה הוחלפה - איש ההתקנה יכול היה לעשות זאת בפעם הראשונה אם היה לו איכפת , איכות הרכבת הדלתות על הפנים דלת אחת עם בטן וכל הדלתות הושארו עם מקווחים חשופים למעלה ולמטה אותם אמלא בייאושי בעצמי...
השרות איננו אדיב ואיננו מיקצועי בטלפון שרות הלקוחות.
הובלת מיטבח ע"י ילדים/נוער , תוך שבירת חיפוי קרמיקה בלובי הבנין שרות לקוחות לא הסכים אפילו לתת 2-3 אריחים כדי להחליף החיפוי..., לא אפשר היה לקבל בטלפון מנהלת שרות לקוחות , רק לאחר שעה בטלפון הסכימו שאסע בעצמי לקבל אריח אחד מתצוגת חנות ב"ש.....

בחיים שלי לא ביזבזתי כ"כ הרבה שעות מול ספק וערך הקניה שלי
היה כ35-40 אלפי ש"ח... פשוט מעליב , אל תיתפלאו שאנשים נואשו מקבלת שרות איכותי בארץ, והמוצרים עצמם מאד בינוניים , גם ארונית המקלחת עדיין לא ניסגרת כראוי דלתות פתוחות וסגורות , שוב ניכנס לדיון שוב עם השרות/נהאין שרות שלהם
חברים יקרים , זול זה נישאר זול -- תיתרחקו .
איכות עגומה סוג הנזק :
לכו חפשו ספק רציני פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה