פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏31 ‏מרץ ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שירות לקוחות מזלזל ואדיש, ניתוקי טלפון בעת המתנה לשלוחה, כל פקיד מתנער ומעביר אותך למישהו אחר: שרות לקוחות לאשדוד, אשדוד לשרות לקוחות, אף אחד לא מעוניין לקחת אחריות.

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה