פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אני כבר ממתין מעל חודש לצ"ק שלכם נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
עשיתי קנייה ב11500 והיו צריכים להחזיר לי לפניי חודש את הכסף 1300 שח שאני מתקשר לחנות אני מקבל תירוצים הצק יצא אבל חזר....תחזירו לי את הכסף שלי אני כבר לא מדבר על כל השבורים שקבלתי שבחנות אמרו לי כל מה שיגע שבור נחליף ושברתי עם השירות לקוחות אמרו אדוני נשבר לך מעל 30 אחוז הזמנה אנחנו לא יכולים להביא לך כמות כזו וקבלתי רק חצי
עוגמת נפש סוג הנזק :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה