פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת דלתות במועד נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רח' הרכבת 4 א.תסגולה פתח תקוה כתובת:
סגולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23/8/15 הזמנתי 6 דלתות מק"ט224000671 ראה הזמנה שלכם מס' 75025880 סטטוס הזמנה מאושר.
היה מודד אשר העביר מידות לפני כחודש.
היום 18/10/15 כאשר אני מצליחה לדבר עם שרות הלקוחות והם מודיעים לי שבכלל לא קיבלו הזמנה כזו.
בבירור עם הדס ראובן, מסתבר שהיא שכחה לגבות עבור הובלה ולכן ההזמנה לא נקלטה.
לא צוין בפני אף פעם שההזמנה לא נקלטה או שחסר תשלום.
לא יתכן שלא יידעו את הלקוח מה קורה עם הסחורה שאמורה להיות מסופקת לו בזמן.
לא נראה לי שלקוח צריך כל הזמן לעסוק בבירורים למה לא קיבל את הסחורה ולגלות לאחר זמן ארוך שהיא בכלל לא קיימת על אף ששילם.
כמו כן מסתבר שאין את הדלתות במלאי ורק בשבוע הבא הן יגיעו.
מקווה שאזכה לראות אותן אצלי.
רציתי לציין שהדס נתנה לנו שרות מאד נעים בתחילת ההתקשרות.
היא מאד השתדלה והראתה נכונות לעזור. חבל שלא נוכל להשאר עם התחושה הזו.
כדי לחסוך אי נעימות בעתיד ראו לעדכן את מערכות המחשבים שלכם שברגע שנקלטת הזמנה היא תופיעה בכל המערכת ולא נצטרך להזכיר למי שאמור לתת שרות בשלב הבא לעשות זאת.
בברכה מירה גולן

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה