פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
עשינו קנייה במסגרת העסקה של 25000 כל הבית
הבעיה שהשרות לקוחות של החברה הזאת הוא מבזה שפל וגועלי סליחה על הבוטות לא ניתן להשיגם בטל השיחות מתנתקות ואם עונים סוף סוף אז הנציגים עסוקים בדברים אחרים יותר משבועיים מנסה להשיג ללא מענה לתיאום מוצרים
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיחזרו אלי וכנראה שביטול עסקה פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה