|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
עשינו קנייה במסגרת העסקה של 25000 כל הבית
הבעיה שהשרות לקוחות של החברה הזאת הוא מבזה שפל וגועלי סליחה על הבוטות לא ניתן להשיגם בטל השיחות מתנתקות ואם עונים סוף סוף אז הנציגים עסוקים בדברים אחרים יותר משבועיים מנסה להשיג ללא מענה לתיאום מוצרים
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שיחזרו אלי וכנראה שביטול עסקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פרפקט ליין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|