|
|
|
|
|
|
עיכוב באספקת מוצר |
נושא התלונה: |
פריזיאן גילה |
שם/כינוי: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תלפיות ירושלים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי בחודש אוקטובר קלפות למטבח, את הארונות קיבלתי לאחר שנאלצתי להגיע לסניף ולקחת בעצמי, לגבי הדלתות נאמר שיהיה עיכוב כי מדובר ביבוא. הובטח לי לקבל בינואר, כל שבוע אני מתקשרת ואין להם אפילו תאריך יעד. בינתיים אני במטבח ללא דלתות.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
קבלת המוצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פרפקט ליין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|