פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ברז כיור אמבטיה פגום. נושא התלונה:
דרמון מיכה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏18 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שלמה בן יוסף 22 חיפה כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מפרפקט ליין ברז אמבטיה דגם 7505S- F .בשל הזמינות משכתי אותו באילת.הרכבתי את הברז כראוי ע"י אינסטלטור, הנזילות החלו אחרי מספר חודשים מגוף הברז ליד הידית וגרמו לכתמי חלודה על הכיור, שגם נרכש מפרפקט ליין.התברר שהנזילה היתה גם כלפי מטה אל מתחת לכיור כשגיליתי
כבר הכל היה רקוב כולל הצנרת שהתחברה אל הרשת.
כשהתלוננתי נמסר לי שיש אחריות רק לשנה אחת.
איך זה ייתכן?
האם קונים ברז לשנה אחת? איפה האמינות, השרות ללקוח.היכן הפירמה שלכם?
לידיעתכם אני לקוח שהתגאתי במוצרים של פרפקט ליין, עד היום רכשתי מטבח ,ארון כיור אמבטיה ועוד ומהם אני מרוצה. במקרה של הברז לדעתי מדובר בכשל של היצרן.
אני מבקש שלפנים משורת הדין אוכל להציג לפרפקט ליין חיפה את המוצר ולקבל ברז חלופי.בידי קבלת הקנייה.
תודה.
טרדה סוג הנזק :
החלפה פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה