פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת חלקי מטבח ודלתות שנרכשו בפרפקט ליין סניף חיפה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏פברואר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו מטבח בפרפקט ליין סניף חיפה לפני כשלושה חדשים . המטבח הגיע והורכב ואז התברר כי חסרים מספר חיפויים למגירות וכן חיפוי למדיח הכלים. . עד היום טרם הושלם התקנת החיפוי למדיח הכלים. כששאלנו מדוע זה מתעכב , התשובה שקיבלנו שזה באניה בדרך לישראל ויגיע בעוד שלושה שבועות. מאז עברו שישה שבועות ועדיין החיפוי לא סופק ולא הותקן כמתחייב בחוזה עם פרפקט ליין. כשפנינו לנציגה בסניף קיבלנו תשובה לא מספקת שלא נאמר מזלזלת. כשביקשנו פיצוי - צחקו לנו בפרצוף . לציין כי כל הכסף עבור המטבח שולם כנדרש !!! . בנוסף שילמנו עבור חיפוי נגד מים לדלתות - 7 דלתות פנימיות וגם את חיפויי הגומי הללו לא קיבלנו למרות ששילמנו עבורם .
עגמת נפש , חוסר בציוד שנרכש סוג הנזק :
השלמת החוסרים והתקנתם ובנוסף פיצוי בגין עגמת הנפש והסחבת. פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה