|
|
|
|
|
|
דלת פגומה |
נושא התלונה: |
לב-רן שחר |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שנה שעברה רכשתי 7 דלתות ומשקופים מסניף נתניה , בעת הרכישה נאמר לנו כי הדלתות הם עמידות למים ואף הוספנו את הפס המגן מתחת לדלת שאמור להוסיף הגנה מפני מים.
כאמור לאחר פחות משנה הדלת באמבטיה התנפחה בחלק התחתון.
לאחר שיחה עם נציגת השירות נאמר לי כי האחריות פגה
(למרות שלא עברה שנה ממועד ההתקנה אלה ממועד הרכישה) ושבכל מקרה אין אחריות עם הדלת התנפחה כתוצאה מרטיבות (למרות שנאמר לנו בפירוש כי הדלת עמידה למים והוספנו אמצעי הגנה נוסף)
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון הנזק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פרפקט ליין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|