פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי עבור תשלום ששולם לביקור טכנאי שהיה אמור להיות במסגרת אחריות נושא התלונה:
כהן דוד שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
סופקה לי אסלה מונובלוק פגומה. נזילה ממנגנון מיכל ההדחה. בתחילה החברה התכחשה לחלוטין מקיום שנת אחריות. רק לאחר שהצגתי בפועל את מסמך האחריות שסופק לי באריזת המוצר הסכימה לשלוח אלי טכנאי בתנאי שאשלם מראש עבור ביקור הטכנאי. החברה הבטיחה שבמידה והמימצאים יהיו כי התקלה נגרמה עקב עבודה לקויה של החברה, התשלום עבור ביקור הטכנאי יחוזר לי. ממצאי החברה היו שהרכבת מנגנון ההדחה במיכל הורכב לא נכון. מנגנון ההדחה מורכב במפעל החברה. למרות הממצאים הברורים הנהלת החברה החליטה לא להחזיר לי את כספי. בנוסף ברצוני לציין כי רמת הידע של עובדי ומנהלי שרות הלקוחות בחברת פרפקט ליין מתחת לכול ביקור. לא ידעו כי קיימת אחריות למוצר או שפשוט שיקרו. הייתי צריך לנסוע לסניף בחיפה להציג בפועל את תעודת האחריות. כמו כן עובדי שרות הלקוחות טענו שאין לחברה עובדי שרות לתיקון במסגרת אחריות. רק לאחר שהתעקשתי שהמוצר הפגום שסופק לי תחת אחריות ומגיע לי החלפת או תיקון המוצר. ולאחר שאולצתי לשלם (באופן מותנה) עבור הביקור התברר כי אכן יש טכנאי שרות.
ביזבוז זמן רב במגעים מול פרפקט ליין סוג הנזק :
החזר הכסף 150 ש"ח שהופקד ופיצוי כספי עבור ביזבוז הזמן ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה