פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה במטבח נושא התלונה:
ניסים רגינה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏20 ‏יולי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
שבט זבולון 7/6 כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגיע מודד מטעם החברה למדוד מידות מדויקות לגבי המטבח שהוזמן הוא לקח מידות בלי לערב אותי בכלום ולא שאל כלום כשהגיע המתקין מסתבר שהארון מתחת לכיור לא מתאים נופל בדיוק על הברז שמחבר מדיח,ברז, ותמי 4 ואין אפשרות לחבר את הכל או להזיז את המתאם. אם היה אומר משהו הייתי מביאה אינסטלטור שיסדר לפני. כעט צריך לחתוך את הארון
בנוסף לא הגיעו כל החלקים ו 2 דלות היו שבורות לכן הזמן נמשך יותר משבועיים. הייתי צריכה לדחות גם את השיש
בזבוז זמן סוג הנזק :
ארונון חדש ודלתות חדשות פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה