פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות בקבלת המטבח ולקיחת מדיות נושא התלונה:
ניסים רגינה שם/כינוי:
‏יום שני ‏25 ‏יולי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
שרות נגב נתיבות כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש יולי הזמנו מטבח הגיע המודד של החברה לקח מידות והלך בלי להעיר שום הערות שצריך לשנות מיקום של ברז או משהו אחר
להפתעתנו כשהתקינו את המטבח ב- 25/7/16 גילינו שהדופן של הארון כיור צמודה לברז הניל ולא ניתן לפרק את הברז במקרה של תקלה ולא ניתן לחבר שם תמי 4, מדיח וברז רגיל, וכן חלק מהארון לא הגיע והיו 2 דלותות פגומות ז"א שנשארתי ללא מטבח עוד שבוע עד שיביאו את יתר החלקים , כשהתקשרתי לשרות לקוחות התנערו ואמרו שאני זימן אינסטלטור והם לא עושים את העבודה הזו ויתר החלקים יגיעו עוד שבוע
ז"א גם את השייש אני צריכה לדחות.
נשארתי בבלגן בכל הבית ללא אפשרות לבשל ולחיות חיים נורמלים בגלל העיכובים
ובזבוז זמן סוג הנזק :
החלפת הארונות פינתי וארון כירור למידות המתאימות שתהיה גישה נוכה לחיבורים של ברז פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה