|
|
|
|
|
|
ארונות אמבטיה |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קיבלתי כיור עם סדק הובטח לי שיבואו לקחת ויביאו לי חדש עבר בקושי יום והמתקין אישר שהתקין עם סדק אני מחכה שעחזרו אבל לצערי השירות שלכם מרים שפורפרת ומנתק לי במקום לתת לי מועד להתקנה אני בחודש שביעי שותפת פהים בבוקר בהתכופפות לאמבטיה פשוט בושה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
קבלת כיור תקין |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פרפקט ליין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|