פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ובזה כלפי לקוחות נושא התלונה:
פלג מיק שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בסניף פרפקט ליין ברמת גן יושבת בכניסה בצד שמאל בחורה ממוצא רוסי. היא עסוקה בשיתוף קורות חייה בשיחה פרטית בטלפון.
טיפל בנו בחור בשם גבריאל. כשהוא ניגש לטלפון עשיתי סיבוב נוסף בחנות ותוך כדי שאלתי את הבחורה שמקשקשת בטלפון בשיחה אישית:"האם גם ברז אמבטיה יוכל להתאים לי למטבח". וואו איך שהיא כעסה עליי שהפרעתי לה בשיחה. היא לא התייחסה לשאלתי עשתה את עצמה שאינה שומעת. כששאלתי שוב ושוב היא ענתה לי:" תשאלי את גבריאל". נו באמת אי אפשר לתת שירות גם בלי לקבל עליו חצי אחוז ?? הבחורה הזו היא חצופה ונתנה תחושה נוראית של זלזול.
לאחר רכישת מספר ברזים לבית חדש , ולאור היחס המשפיל שקיבלנו בפרקט ליין רמת גן. החלטנו לא להזמין יותר בחברה זו. אני מאמינה שאנשים שמזלזלים בלקוחות כמו הבחורה ממוצא רוסי אינם צריכים לשמש פנים לחברה. משום שאינם יודעים לייצג אותה בכבוד.
אני מציעה לכל אחד מכם להתרחק מהחברה הזו שמתנהגת מכוער ללקוחותיה.
ביציאה מהחנות שמעתי אשה כבת 70 מבקשת שיסגרו לה איזו קופסה של ברז שקנתה.
אחד העובדים ענה לה בכעס: "תרגעי גברת תרגעי". ככה מדברים ללקוח ועוד מבוגר??

אם מישהו שם למעלה היה חכם... הוא היה בודק מדוע אנשים מתרחקים מפרפקט ליין ובעיקר מסניף רמת גן שמעסיק שם אנשים רדודים שאינם יודעים שירות מהו? . אנשים שפוגעים בזולת בדרך שאינה מכבדת את עצמם ובמיוחד את פרפקט ליין. העובדים בסניף רמת גן מבריחים לקוחות. וממש לא לויאלים למקום עבודתם. איכס !!
עוגת נפש. תחושה רעה סוג הנזק :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה