פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמנים וגביית תשלום נוסף נושא התלונה:
כהן נועם שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏03 ‏נובמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
הפועלים 22 באר שבע כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.9.2016 ביצעתי הזמנה של מקלחון כולל התקנה בסניף פרפקט-ליין.
שילמתי במזומן את מלוא התשלום שנדרש.
1. בתאריך 25.10 (יום אחרי שמחת תורה) יצרתי קשר ראשון עם הסניף לבירור, והתשובה היתה "אולי יש עיכוב בגלל החגים, צור קשר שוב בסוף השבוע אם לא תקבל המוצר".
ביום שישי, 28.10 יצרתי קשר בשנית עם הסניף, נציג בשם ראם כהן (מבצע ההזמנה בחודש הקודם) בדק, והסביר שנפלה תקלה בשליחת הפקס עם נתוני ההזמנה וביום ראשון בעוד יומיים ייצרו איתי קשר לקראת אספקת המוצר והתקנתו באמצע השבוע.
ביום שני, לאחר שאף נציג "פרפקט ליין" לא התקשר, יצרתי קשר עם שירות הלקוחות שהבטיחו כי ייצרו קשר בשלישי לתאום התקנה בחמישי הקרוב.
2. כשהגיע בשעה מאוחרת זמן האספקה, במעמד שיחת התיאום להתקנה נדרשתי לשלם 168 ₪ נוספים – מעמידים את הלקוח עם הגב אל הקיר, כתנאי מוקדם לקבלת המוצר והתקנתו. אני מצפה שהחברה תספוג את הטעויות שלה ולא תציב לי אולטימטום. תודעת השירות ברצפה: "מה עם שירות לקוחות?" שאלתי את נציג הסניף, אתם הרי מאחרים ועכשיו רוצים עוד כסף בגלל שמישהו עשה חישוב לא נכון?!". נציג הסניף (ב"ש) בשם יוגב, בתגובה: "אתה רוצה להתקדם?" – עגמת-הנפש לא מעניינת אף אחד והוא מגלגל את זה לנציג אחר בחברה.

3. כשרציתי להתלונן ולקבל מענה מבכיר יותר בסניף, נאמר לי שהסניף לא מתעסק בשירות לקוחות והופניתי ל"שירות לקוחות פרפקט-ליין", שם גלגלו אותי לנציגה בשם אינה שתפקידה הוא לתאם התקנות בלבד, ולא לפתור את בעיותי בתור לקוח "אלא אם כבר קיבלת את המוצר", הסבירה.

את המוצר קיבלתי רק בתאריך 3.11.2016 עקב שרשרת תקלות של חברת פרפקט ליין.
בחברה מתוקנת, נציג בכיר היה יוזם יצירת קשר לפני זמן רב, מתנצל ומפצה, אבל כאן – אין.
זהו שירות הלקוי המעיב מאד על כניסתנו לבית חדש.
אני דורש התייחסות וטיפול, כמו כן פיצוי הולם על אי עמידת פרפקט ליין בהסכם המכירה בינינו ואי-שירות הלקוחות הבסיסי המתבקש מחברה שמכבדת את עצמה.
+כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה