פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שקיפות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.12.17 ביצענו הזמנה לארונות מטבח שאמורים להגיע מחו"ל. אמנם בהסכם רשום מועד אספקה עד 75 יום מיום התשלום המלא . אך הבטיחו לנו שהאנייה יצאה כבר ב-3 לינואר 18 מאיטליה. אנו מנסים לקבל אינפורמציה לגבי האניה ותעריך הגעתה לארץ אך התשובה שאנו מקבלים היא שאין להם תאריך צפוי והם לא יודעים. מבקשת עזרה. תודה ברכה
כספי סוג הנזק :
תאריך הגעה או ביטול הזמנה פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה