|
|
|
|
|
|
גועל נפש של שירות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חברה מסריחה ויחס גועל נפש. בבקשה כל מי שרק קורא את זה לא להתקרב לחברה הזאת. חבל לכם על הזמן ועל הכסף. אל תתפתו בגלל המחיר מה שקובע בסוף זה השירות והדבר לא קיים.
מנהל סניף בראשון מיכאל מדבר בצורה לא יפה ומאשים את הלקוח במקום לקחת אחריות על חוסר תפקוד הסניף.
לא להתקרב גם אם זה בחינם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
פרפקט ליין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|