פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שהגיע פגום - ולא מוכנים להחליפו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27/9/2012 הגיע משלוח שהכיל 10 פריטים (כמובן כולם סגורים בקרטונים) הכוללים בין היתר שיש + כיור – חיפויים זכוכיות של מקלחון וכדומה בהתאם להזמנה מתאריך 24/9/2012.
התאריך 27/9/2012 היה יום חמישי ומכיוון שהשליח מיהר הוא לא נתן לנו לבדוק את הפריטים באופן כזה שנוכל לראות האם יש משהו חסר או שבור, אלא נתן לנו רק אפשרות לחתום שהגיעו 10 פריטים.
חשוב לי לציין שגם במעמד הקנייה יאיר (מנהל החנות סניף רמת-גן) וורד (המוכרת) אמרו רק שיש לבדוק עם השליח שאכן הגיעו 10 פריטים.
לכשפתחנו את הקרטונים גילו להפתעתנו שהשיש חצוי לשניים כלומר, צד ימין תקין הכיור תקין ואז מיד במקום בו מסתיים הכיור בצד שמאל נחצה השיש לשניים.
כמובן שמיד התקשרנו לחנות דיברנו עם יאיר, שאמר: "זאת לא בעיה שלי, תפנו לשירות לקוחות מיד לאחר החג".
אנחנו ניסינו את מזלנו והתקשרנו בחול המועד אך לא היה מענה, ולכן התקשרנו שוב בתאריך 9/10/2012 מיד לאחר סיום החג.
ב"שירות לקוחות" של חברת פרקט ליין ענתה לנו מישהו בשם חני (מיותר לציין שהיחס היה מגעיל ומתנשא- והיה נשמע בקולה כאילו אנחנו שברנו בכוונה את הכיור) ואמרה שבעיקרון אין מה לעשות כי לא התקשרנו תוך 24 שעות מרגע הגעת המשלוח ושהיא תנסה לבדוק את הנושא, חזרה אלינו אחרי הצהריים ואמרה שהדבר היחיד שההנהלה (שאין שום אפשרות להשיג אותם – מלבד פקס...) אישרה זה 30% הנחה לקניית כיור (לא כולל הובלה של עוד 170 שקלים) נוסף – ושנמהר להחליט כי אולי לא יהיה את זה במלאי בזמן הקרוב.

האפשרות לבדוק מוצר כמו כיור תוך 24 שעות מרגע שהוא הגיע הוא כמעט בלתי אפשרי - מכיוון שהמתקין הוא זה שפותח ומתקין בד"כ ולכן לא תמיד ניתן להביא אחד כזה בהתראה של 24 שעות.
מבין השורות של אנשי פרפקט-ליין אפשר להבין שאם משלמים על מתקין דרכם ולא רק על הובלה (דבר כמובן יקר וחסר פרופורציות לעומת מתקין פרטי) כבר היו מחליפים ממזמן את הכיור !

אנחנו לא מתכוונים לקנות כיור נוסף כי כבר קנינו אחד – רק שהוא הגיע לצערנו שבור, כרגע המצב הוא שאין לנו כיור ואנחנו מבינים שייקח זמן עד שכן יהיה לנו.
חבל לנו לראות שחנות בסדר גודל של פרפקט ליין מתנהלת כמו אחרון הרוכלים בשוק – ללא שום שירות לקוחות סביר ועם מנהל חנות ש"זורק" אותנו לשירות לקוחות עם עובדת אחת שכל קשר בינה לבין שירות הוא מקרי בהחלט.
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר השבור ללא תשלום נוסף ! פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה