פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארון לא תקני נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום למערכת,אני מבקש ליצור איתי קשר באימייל או בפלאפון לפני שמתחילם בתהליך כלשהוא,מאחר ואינני בטוח שהתהליך תקני ,ואינני רוצה שאף צד ייפגע,ולא להכנס להוצאות,כי אני לא מבין את תנאי השמוש של האתר,
קניתי ארון מטבח מפרפקט ליין בחודש אוגוסט 2012,והארון מטבח שהגיע אליי לא בסטנדרטים המקובלים,
1, פנים הארון הגיע ללא פורמייקה פנימית.
2. בחלק החיצוני של הארון שגלוי לעין, הדפנות ( בסך הכל 8 איזורים ) היו גלויים ללא כיסוי פורמייקה שמדמה או מתאים לדלתות.. העץ גלוי לעין וללא כיסוי.
3. המדפים לא מותאמים בגודלם לארון והם זזים בחופשיות מצד לצד.
4. כל הפינים שמחזיקים את המדף נופלים.
5. העץ ( סנדויץ לבן ) שממנו עשוי הארון מעוות כחצי ס"מ בערך מצד לצד
6. מגירת התבלינים לא מותאמת למסילות כך שצריך כיוון ידני בכל סגירה של המגירה
7. חלקו העליון של הארון פתוח ולא סגור עם עץ שלא כמו בארון מטבח סטנדרטי.
8. דפנות הארון לא מוצמדות באופן הרמטי כך שיש מרווח בניהם של לפחות 3 מ"מ
9. בחלק מהארון אין בכלל חלק או חיפוי אחורי. באזור של הכיור,
10.יש דלתות שבפתיחה הן נוטות כלפי מטה ולא מפולסות
11. כל הדלתות לא ניתנות לכיוונון כמו דלת נורמלית
12. בארון המגירות של המטבח אין קו ישיר בין כל המגירות, כך שבסגירה הקו לא ישר.
13.הנגר שכיוון את הארון באזור של המדיח, חיבר עם פלטת עץ ( בין ארון לארון ) וזה מקשה על איש השיש לכוון את השיש, וזה מצריך הוספת פי 2 פלטות וזה מכביד על הארון. מה גם שהרגליות מפלסטיק והם לא חזקות
14.הרגלים לא מחוברות בקו ישר ומקביל
15. רגליות שבורות.
16. קנטים בצבעים שונים.
17. הארון הימני והשמאלי לא באותו העומק.
18. עומק הארון למדיח לא במידה הנכונה.

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
יפית - מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
מחלקת השירות תיצור קשר עם הלקוח
ותיתן מענה ופתרון לכל שאלותיו .
תגובה:
מחלקת השירות תיצור קשר עם הלקוח
ותיתן מענה ופתרון לכל שאלותיו .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה