פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הרכבת מקלחון בצורה עקומה ולא אטומה. נושא התלונה:
פרי איציק שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏09 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פתח תקווה סגולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בהרכבת המקלחון הורכב בצורה עקומה ולא אטום. בשירות הלקוחות קבעו איתי מועד לתיקון המתקין לא הגיע.
לאחר מכן קבעו איתי שוב מועד בין השעות אחת לשש בערב המתקין הגיע בשבע בערב וקבע שהקיר עקום. כשמדובר בשקר מוחלט המקלחון הקודם היה ישר. שוב יצרתי איתם קשר רצו לתאם לי מועד עם מומחה שיכול להגיע רק בבוקר המומחה לא יתקן את הליקוי אלא רק יבדוק . כשסירבתי שוב להפסיד יום עבודה הודיעו לי שאני סרבן תיקון שאינו זכאי לשירות.
כספי סוג הנזק :
תיקון המקלחון פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה