פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
רוזן חיה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏27 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
עמק שרה באר שבע כתובת:
נתיבות אזור התעשיה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל רכשתי פאנליוקרתי 6ג'טים דגם 9303 שעלותו 1140 כולל הובלה הרכבנו אותו במקלחת עמ' לבדוק האם פועל כי לא ניתן לבדוק זאת בחנות רק לאחר הרכבה במקלחת בבית המכשיר נזילה משמעותית מהברז צילצלנו לחברה נאמר לנו להביאו לחנות שילקח למפעל לתיקון ויןחזר בעוד שבוע לפחות ואגב הסברנו להם שאנו משפחה ללא מקלחת בבית מזה שבוע ובכל זאת המתנו לחזרת המוצר תקין ובינתיים מצאנו אלטרנטיבות שונות להתקלח במשך שבועיים כשהגיע המוצר לאחר מס רב של טלפונים ובקשות שאין לנו איפה להתקלח ענתה הנציגה מנתיבות שאין לה פתרונות מיידיות רק להמתין כאשר הגיע סוף סוף המכשיר שוב התקנו אותו ושוב אינו פעיל ואינו תקין הזמנו אינסטאלטור ושילמנו לו שירכיב ויגיד מה הבעיה ואכן יש נזילות רבות הברזים אינם תקינים ושוב צילצלנו למפעל והסברנו את המצוקה ללא מקלחת שלושה שבועות אמרה שהמנהלת בשרות לקוחות בחופשה ואינה יכולה לתאם נציג שיבוא ויבדוק ויחליט מה לעשות צילצלנו לחנות בעמק שרה שרכשנו מהם ובקשנו להתערב ולזרז הם התחמקו מס פעמים בטענה שזה קשור למפעל מה שיגידו נעשה אגב גבו מאיתנו פעם נוספת הובלה ורצוי לציין שהחנות רחוקה כ20 דקות נסיעה מיתי ועשינו זאת הלוך וחזור 4 פעמים מכל מקום כרגע עבר חודש ואףאחד לא מועיל בטובו לעשות משהו בנידון או להבין את מצוקתינו בעינין חודש ימים ללא מקלחת אנו נאלצים להתקלח בבתים אחרים ואף לשלם במועדונים וספא או ברכות מחוץ לבית איני יודעת איך עוד לפנות כרגע אני רוצה לקבל מוצר חדש ולא מתוקן או את כספי חזרה אני שילמתי כסף רב התעללו בנו ועוד עשינו אצלם מטבח שלם ואנו לקוחות חוזרים השירות שואף לאפס אין עם מי לדבר אנא עיזרו לי בינתיים פנינו השבוע לבית משפט לתביעות והם פנו אליהם לגשר בינינו לפני הגשת תביעה מטעם העו"ד המגשר נמתין יום יומים באים תהיה תשובה שתספק אותנו ואם לא אנו בדרך להגשת תביעה על מוצר פגום זילזול עוגמת נפש וחסר התחשבות לעובדה שאנו חודש ללא מקלחת כאשר הם את כסיפינו קבלו מראש ואין שום פתרון בדרך לדאבונינו נצתרך להגיע למשפט ואגב יש לנו עדים למקרה צילומים אנשי מקצוע שביקרו במקום ויכולים להעיד על מוצר פגום והאי נעימות שנקלענו אליה בעל קורחנו משפחה שלמה ללא דוש או מקלחת להתקלח במשך חודש ימים ואין עם מי לדבר רק נציגה שתוענת שאין לה פתרונות מידיים ונציג שמתעלם ולא סורים את הלקוחות לאחר ששילמו את מיטב כספם פשוט ניצול האזרח הקטן והתמים ובזאת הם לבטח איבדו לקוחות חוזרים ורציניים פשוט עוגמת נפש שלא תשכח הרבה זמן
בזבוז זמן כסף וחוסר התחשבות במצוקה אנושית סוג הנזק :
מוצר חדש ולא פגום או החזר כספי פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה