|
|
|
|
|
|
מטבח לא תקני ומלא ליקויים |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום, אני יוסי גולזר קניתי ארון מטבח מפרפקטליין, אני מכותב אצלכם מספר תלונה 80940 ואני לא מבין מדוע אתם לא מתכתבים איתי לגבי המשך הטפול,היה אצלי לפני שבועיים טכנאי שרות מפרפקטליין ואמר לי שיוציא דו"ח על מצב הארון ולא חזרו אליי, התקשרתי אליהם ואמרו לי שזה דו"ח פנימי להם ולא מיועד לי, אני לא מבין מה זה ואיך ממשיכים,
|
|
|
|
|
|
|
|
פרפקט ליין שירות לקוחות
, תגובה:
|
שרית מנהלת שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
חברתנו שלחה טכנאי שרות לבית הלקוח אשר ביצע כיווני דלתות , ובדק את כל יחידות המטבח.
מדיווח של טכנאי השרות העבודה בבית הלקוח הסתיימה.
לפני כיומיים חברתנו שלחה לבית הלקוח מכתב מסכם בדואר. |
תגובה: |
נשלח מכתב סיכום ללקוח |
פתרון: |
|
|
|