פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דלת מקלחון התפוצצה בעת מקלחת סכנת מוות ואין התייחסות משירות הלקוחות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביצעתי רכישה מאוד גדולה לבית חדש מפרפקט ליין אשדוד
בעת מקלחת התפוצצה עלי דלת המקלחון דבר שגרם לנזק גופני
במשך חודש ימים מנסה להשיג מענה לרכישה חדשה מול שירות לקוחות שנעמי וחני ביקשו להשאיר טלפון ויחזרו וכמובן לא חוזרים ושוב לנסות שר עד שסוף סוף נמצאב דלת ביקשתי לסגור הזמנה כמובן שאי אפשר צריך לפנות לחנות והחנות מחזירה אותי לשירות לקוחות לתאם הובלה והתקנה והם מעבירים אותי למורן לוגיסטיקה ומורן גם תחזור אלי וכמובן לא חוזרת ואני יוצרת קשר שוב ויא מבקשת לפחות 200 שח להתקנת הדלת היא תחזור יהיה רק לקראת סוף שבוע הבא אולי מיותר לציין שלא סגרו לי הזמנה אין לי מקלחון עם דלת כבר חודש והיא עוד מתווכחת איתי. כלקוחה שרכשה באלפי שקלים מוצרים לבית וספגתי התפוצצות מקלחון בעת מקלחת השירות של החברה מתחת לכל ביקורת כמו שוק וחבורה לא מקצועית ואנושית .

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה